A
Anonym
Gäst
Ett fulladdat Visa kort och ett leende,,,,,,de underlættar vardagen i paradiset.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"legolas " sa:Citat från: legolas skrivet Igår kl. 11:40
Usch ja,,, men sicka alternativ vi har!!! En gubbe tjötar om myggnät för malarian står för dörren, och en annan gubbe, Hansui berättar att det är med livet (näsblodet) som insats man använder dina tabletter.
Så tydligen har vi att välja på Malaria eller tabletterna att dö i, så vad skall man välja???
Byscha,,, utan myggnät så får Malarian fritt tillträde menade den skribenten. Därför skrev jag som jag gjorde.
"Rolf " sa:Va bra det ska vi testa, finns att köpa i Sverige? Var?
Finns det refill till?"PATCHAREE " sa:Inköpt på Big C, räcker i 90 timmar och förmodligen samma gift som i tabletterna samt att myggen dör inom några minuter.
Ja, man byter glasbehållaren och det finns om jag kommer ihåg rätt för 60 timmar också."Rolf " sa:Finns det refill till?
OK tack"PATCHAREE " sa:Ja, man byter glasbehållaren och det finns om jag kommer ihåg rätt för 60 timmar också.
"ledarn " sa:Här ska ni få ett tips som jag inte gärna delar med mig av..... (Risk att ni köper slut)
Det heter som bilden säger: OFF och är helt otroligt effektivt mot myggen i Thailand.
Finns på lite olika ställen och är garanterat värt att testa för er som lider....
Det är sånt som piggar upp tillvaron, mera döda myggor"Berralund " sa:Sådana tips tas tacksamt emot. Lider svårt av dom förbannade odjuren.![]()
![]()
![]()
"ledarn " sa:Här ska ni få ett tips som jag inte gärna delar med mig av..... (Risk att ni köper slut)
Det heter som bilden säger: OFF och är helt otroligt effektivt mot myggen i Thailand.
Finns på lite olika ställen och är garanterat värt att testa för er som lider....
Skulle man bo i ett Thaihus så kan man sova i ett tätt myggnät"legolas " sa:Så Andrejs, kämpa på, du kan eliminera det värsta av myggattackerna om du nu inte bor i ett sådant där skithus av trä mitt inne i byn förstås, för då är det ändå kört och du kan inget göra, för myggen tar sig lätt in ändå, och har orgier vareviga natt med dig!!
Lycka till!!