A
Anonym
Gäst
Jag fick punka igår.
Lagade däcket, han satte in något gummi satte det i en pressmaskin 10 min.
Håller detta eller skall jag köpa nya däck?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick punka igår.
![]()
fått flera spikat i däcken (kör endel på grusvägar) då brukar dom sätta en lapp på insidan 100thb plugglagning har jag själv gjort i sverige å dä funkar om inte korden är för skadadJag fick punka igår.
![]()
Det är sån lapp på insidan dom satt, bilden visar vad jag hade i däcket när ja fick punka.fått flera spikat i däcken (kör endel på grusvägar) då brukar dom sätta en lapp på insidan 100thb plugglagning har jag själv gjort i sverige å dä funkar om inte korden är för skadad
Du har ju service översllt här, ok nu vet jag att inga Thai får röra din hoj etc etc men får man däck problem finns hjälpen runt hlrnet.Funderar på att löpa mig ett verktyg samt plugg på Biltema , bra att ha på långturer
Finns på Jula 199 sek
![]()
Befinner man sig mitt i Chonburi så är det förvisso så , men lagom skoj om du står mitt i bergen någonstans , jag åker inte bara inom stadsgränser , en punka kan vara skitjobbig om den inträffar på fel ställeDu har ju service översllt här, ok nu vet jag att inga Thai får röra din hoj etc etc men får man däck problem finns hjälpen runt hlrnet.
Har du sen försäkrat så har du säkert fått ett 24/7 nummer och dom kommer dit du är om det skulle behövas.
Punkan idag, tänkte va skall ja köra nu, när jag körde ner på khao noi tänkte ja fan biltvätten fixar nog däck med och ja dom hade full däckverkstad med all utrustning.
Du åker ju bara mellan Khon Kaen och Rayong, den dagen du börjar lyssna på mina tips kanske ja tror på dig.Befinner man sig mitt i Chonburi så är det förvisso så , men lagom skoj om du står mitt i bergen någonstans , jag åker inte bara inom stadsgränser , en punka kan vara skitjobbig om den inträffar på fel ställe
5555Du åker ju bara mellan Khon Kaen och Rayong, den dagen du börjar lyssna på mina tips kanske ja tror på dig.
Sen är det faktiskt lika lätt att få hjälp runt landet.
Det jag gillar med att leva här får alltid hjälp om det så skall vara skruva av ditt däck mitt ute i ingenstans.
Du det är något du sagt till mig vid 2 lion, hur är det med minnet gubbe puss5555Jaså , är det du som satt en spårsändare i min hoj , jag trodde det var gumman 555, och nej jag skruvar själv på min hoj ,,och åker där jag själv känner glädje för att åka ..
![]()
Har väl aldrig sagt att jag bara kör den svängen för all framtid , Nu har mina vyer utökats och omfattar Norra Thailand , och jo jag vet vem du ärDu det är något du sagt till mig vid 2 lion, hur är det med minnet gubbe puss![]()
Nu handlade det väl om låta Thai pilla på din hoj, norra turen diskuterades väl inte nu?Har väl aldrig sagt att jag bara kör den svängen för all framtid , Nu har mina vyer utökats och omfattar Norra Thailand , och jo jag vet vem du ärOch inte har jag lovat dig att bara köra mellan Khon Kaen och Rayong
Ok , då är jag med ,, stämmer att vi diskuterade detta , finns ju en kille på Theprasit som kan skruva , samt hans bror, problemet är att det är inte de som skruvar utan deras lärlingar , sist de skruvade på en av mina hojar var förra året , en 800 intruder jag byggde om , jag står och tittat när han drar sönder en bult i topplocket .. En bult som håller ventilkåpan , vad fan gör du sade jag , mai pen rai , den sitter ju i alla fall ,du har ju tre till .. Då bestämde jag mig definitivt för att nu är det nog med detta Thaimekande , jag drog väl sönder nån bult i min ungdom , men då stod verkstaden för extrajobbet att borra ur och ersätta med nytt , men inte ThailandNu handlade det väl om låta Thai pilla på din hoj, norra turen diskuterades väl inte nu?
Ja det stämmer mycket mai pen tai, i förrgår var homepro här ock instalerade fläktar i taket.Ok , då är jag med ,, stämmer att vi diskuterade detta , finns ju en kille på Theprasit som kan skruva , samt hans bror, problemet är att det är inte de som skruvar utan deras lärlingar , sist de skruvade på en av mina hojar var förra året , en 800 intruder jag byggde om , jag står och tittat när han drar sönder en bult i topplocket .. En bult som håller ventilkåpan , vad fan gör du sade jag , mai pen rai , den sitter ju i alla fall ,du har ju tre till .. Då bestämde jag mig definitivt för att nu är det nog med detta Thaimekande , jag drog väl sönder nån bult i min ungdom , men då stod verkstaden för extrajobbet att borra ur och ersätta med nytt , men inte ThailandMen nu blir det lite åka igen från November , blir nog nån sväng ner till Pattis med , men uppåt skall det bli först
![]()
Japp, för mycket fusk och för litet ansvar , I Sverige godtar man inte sockerbitar på 220 v installation , men i Thai kan man göra vad som helstJa det stämmer mycket mai pen tai, i förrgår var homepro här ock instalerade fläktar i taket.
Dom hade inte sockerbit till att koppla sista fläkten så dom tvinnade bara kabeln.
Hallå det där godtar inte jag, dom fick åka och köpa.
Tvinnade kabeln och lite eltejp.Ja tvinna kabeln å på med en piasthylsa ,rätt gjort så borde det vara säkrare än sockerbit , kanske dags att byta nick för mig från pontiac-51 till Chevrolet-48 pga såld 51