R.I.P Maitan

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
När man börjar tänka efter vilka man träffade hos Maitan, i Udon, och även på sommarängen i Stockholm så var väldigt många från västkusten.
Jag har de flesta namnen i minnet.
Garanterat ett antal här.
Maitan var Mr MPR och när ett dussintal göteborgare och stockholmare åker ner för en födelsedagsfest över en weekend är det kul och stort.
Även jag gjorde sådana resor.
Saigon till Jomtien Soi 2 på en dag för en "Sommsrlätt" på 15cl Gin i glada vänners lag.

Nu är det historia och ett antal finns inte med längre.
Ja nu tillhör jag dom som inte gillar att sitta å supa levern ur kroppen, så jag har aldrig vart hos han eller i Jomtien överhuvudtaget! Jag gillar bara å svetsa jag!

R.I.P.

Har endast hört om Maitans ställe genom er alla här på vårt ThaiSnack och det är lika hårt att höra när någon lämnar oss som har gett er alla ett minne för livet till er och något att dela med sig av till andra, så låt minnena efter Maitans brinna ljust...

Jo-Be

En Soi vi alla kommer att sluta på....

Exakt,
BTT har ju flera konton själv som andra utnyttjar.
Den riktiga brodern har ingen koll på.
Fast är det så? Brodern säger det men det verkar inte finnas några andra evidens för det? Fast detta blir lite OT i Maitans RIP tråden.

Maitan lägger säkert ut sina bilder och sköna kommentarer från himlen eller var han än är!

Keep up the good work!

Fast är det så? Brodern säger det men det verkar inte finnas några andra evidens för det? Fast detta blir lite OT i Maitans RIP tråden.

Maitan lägger säkert ut sina bilder och sköna kommentarer från himlen eller var han än är!

Keep up the good work!
Skulle Khan fortsätta posta bilder till hans minne på hans FB konton har jag full respekt för detta.
Många skulle uppskatta hur det går för familjen efter hans bortgång.
Han lever vidare via sin familj.

Kollade i natt vid 04 tiden svensk tid och då stod det att en ny proflbild lagts in 13 timmar tidigare.

Bild på hans fru och barn plus han själv då.

BTT
Trevligt att hans vänner får leva via fru och barn.

Fantastiskt bra.
Trevligare än en gravsten.

Hoppas Khan fortsätter vårda hans minne.
Han var en stor profil med många vänner.

Varfor inte och pa dig sjalv i Thailand
Jag kan se en sådan bild från Juli 2018.
Kan vi inte fa en repris pa dom bilderna

Ful fisk visar inte sig själv på öppna medium och visar sitt rätta jag när det kommer till BTT...

BTT kan vara allt från en Marulk till en vanlig simpa, beroende på vilket djup pilken ligger och båda fiskarna är fula som stryk...
marulk.jpg

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp