R.I.P

Oj, här blev det en del att läsa.
IL skapade ju en tråd om Peps 16.07,
samtidigt skapade jag en R.I.P tråd som iof första inlägget var Peps men det var ju för att det var han som hade dött just då.
Tanken var nog mer att i ”min” tråd kan man skriva om fler/olika personer och i IL tråd om Peps är det väl just Peps det gäller.

Den i Göteborg mördade polisen

Screenshot 2021-07-02 at 14-49-42 Bekräftat - Carl Andreas Danman är den mördade polisen - Nya...png

Oj, här blev det en del att läsa.
IL skapade ju en tråd om Peps 16.07,
samtidigt skapade jag en R.I.P tråd som iof första inlägget var Peps men det var ju för att det var han som hade dött just då.
Tanken var nog mer att i ”min” tråd kan man skriva om fler/olika personer och i IL tråd om Peps är det väl just Peps det gäller.

Oki, då kör jag denna RIP i denna tråd för de två stackars barn som blivit berövade hela sin framtid idag.

Att folk begår självmord har jag inga problem med alls, - har full förståelse för att man kan välja att göra det, men att döda andra oskyldiga i samma veva finns det inga ursäkter för.

Om det nu är ett mord vilket jag självklart bara spekulerar i baserat på vad som framkommer i artikeln.

Senast redigerad av en moderator:
Att folk begår självmord har jag inga problem med alls, - har full förståelse för att man kan välja att göra det, men att döda andra oskyldiga i samma veva finns det inga ursäkter för.
Polisen jobbar utifrån teorin att barnen är målsägare och mamman anklagas för mord.

Vi har extra svårt att ta till oss att kvinnor kan mörda sina barn - ovanligt, men det händer faktiskt. :'(

Mitt inlägg handlar inte om svensk politik.
En polis blir mördad, RIP.
I området där han mördades tror jag att det bor många som anser att svensk polis inte har något där att göra.
Vad svenska politiker eller partier anser om detta vet jag inte.
Tror att en utredning måste tillsättas för att få klarhet i detta.

Med tanke på alla arabiska namn inom svensk politik numera kanske det faktiskt kan behövas en utrdedning.

Har ju varit ovanligt tyst från vissa politiska håll.

BTT

RIP Tommy.

Om ni inte sett denna så sitt ner och njut

Tillbaka
Topp