Acke
Forumveteran
Äh, du är bara sur för att du inte blev inbjuden på hans "Bunga bunga-partys".Inte direkt någon jag kommer sakna

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Äh, du är bara sur för att du inte blev inbjuden på hans "Bunga bunga-partys".Inte direkt någon jag kommer sakna
HejInte direkt någon jag kommer sakna
![]()
Silvio Berlusconi är död – vårdades för leukemi
Italiens tidigare premiärminister Silvio Berlusconi är död, uppger italienska medier.omni.se
Hej
Har aldrig träffat honom personligen men jag har jobbat på hans flygplan vid några tillfällen, då har jag träffat ett antal personer som var anställda hos honom och dom var samtliga väldigt nöjda med honom som arbetsgivare, det allmänna intrycket verkade vara att han var en trevlig, fotbollsintresserad och generös gubbe med smak för kvinnor.
Mvh isan lover
HejFinns många som gillar Trump också i hans närhet.....
??????????R.I.P Remo
Journey-gitarristen George Tickner är död
![]()
Journey-gitarristen George Tickner är död
George Tickner är död, rapporterar SVT. Den tidigare Journey-gitarristen blev 76 år.www.aftonbladet.se
R.I.P.
Trist naturligtvis. Låtvalet är dock lite "missvisande" då han faktiskt lämnade gruppen innan den fick sin (enda?) hit.Journey-gitarristen George Tickner är död
Trist naturligtvis. Låtvalet är dock lite "missvisande" då han faktiskt lämnade gruppen innan den fick sin (enda?) hit.
Ja Jomtien blir sig inte likt utan honomR.i.P. Kurt Sprortsman som var delägare i Sportsman bar på Suriwong i Bangkok på 70 talet och dem senaste åren hade Sunchine bar och rest i Pattaya
hade äran att få segla ihop med honom i Danska Ostasiat i början på 80
![]()
![]()
Hade han stället i Jomtien? När då och var låg det?Ja Jomtien blir sig inte likt utan honom
Han hade Cafe Sunchine på Soi Splendid i JomtienHade han stället i Jomtien? När då och var låg det?
Är det Soi White House nu?Han hade Cafe Sunchine på Soi Splendid i Jomtien
Ja Kurt Sportsman var dansk kom till Thailand 1969Är det Soi White House nu?
Där ligger både Splendid Resort och ett Cafe Sunshine.
Sunshine längst ut i hörnet mot havet. Har "dansk" meny. Det har väl för övrigt hela Soien iof.