Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Norska matrosen inge dog av en olyckshändelse hemma i mukdahan for två dagar sen och Jorgen for ett år sedan av cancer i bangkok han var forovrigt thailändsk medborgare och hade Mermaid hotel på soi 29 på SukumvitRIP Inge och Jorgen som bägge två varit i thailand 50 respektive 60 år
![]()
Norska matrosen inge dog av en olyckshändelse hemma i mukdahan for två dagar sen och Jorgen for ett år sedan av cancer i bangkok han var forovrigt thailändsk medborgare och hade Mermaid hotel på soi 29 på Sukumvit
Clint Eastwoods flickvän Christina Sandera är död
Han va bra!Hej
![]()
Blueslegendaren John Mayall är död – blev 90 år
Den brittiska blueslegendaren John Mayall har dött, 90 år gammal. Han spelade munspel och klinkade sitt turnépiano i mer än sextio år men nådde aldrig samma stjwww.aftonbladet.se
Mvh isan lover
Aktningsvärd ålder RIPDen gamle ishockeylegendaren Lasse Björn har knutit skridskorna för sista gången. Han blev 92 år gammal. Vila i frid!
Det var min ungdoms idol.Den gamle ishockeylegendaren Lasse Björn har knutit skridskorna för sista gången. Han blev 92 år gammal. Vila i frid!
Han var en av mina idoler 50-60 talet men igen hockey spelare men säkert en mycket trevlig gubbe alla vandra vi den vägenDet var min ungdoms idol.![]()
Den gamle ishockeylegendaren Lasse Björn har knutit skridskorna för sista gången. Han blev 92 år gammal. Vila i frid!