Tallviking
Forumveteran
Förre F1-Teamchefen och Top Gear-presentatören Eddie Jordan har lämnat oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Han hette PayakFormans match mot Moorer drar jag mig till minnes att såg på Charlie's i Patong 94 var det tydligen. (Googlade). Charlie (Yngve) var ju nästan sponsor av thaiboxare i all fall med väldigt osäkra lån till avdankad thaiboxare,. I detta fall till en tuk tuk som denna Thaiboxaren lyckades krascha i stor fyllan. Fan nu har glömt namnet men nån slags mästare var han. Gotland vad hette han?
![]()
Skådespelaren Richard Chamberlain är död
Den amerikanske skådespelaren Richard Chamberlain har dött vid 90 års ålder, skriver Variety.www.svt.se
![]()
Skådespelaren Richard Chamberlain är död
Den amerikanske skådespelaren Richard Chamberlain har dött vid 90 års ålder, skriver Variety.www.svt.se
Törnfåglarna, där han spelade Fader Ralph, gick inte av för hackor heller. Intet öga var torrt.Morsan!
Älskade honom i "Shogun".
Men han även startade denna TVserie, som blev stor säljare för en annan skådespelare.
![]()
Matt Damon, gjorde moderna uppföljare.
![]()
Byggd, på Chamberlains orginal tv serie.
@JBK.Ltd.
Den serien var braTörnfåglarna, där han spelade Fader Ralph, gick inte av för hackor heller. Intet öga var torrt.
Ja det är sällan man har snyftat när man har tittat på film eller TV men på slutet av den serien storbölade jag.Den serien var bra![]()
Var hon, kommer inte ihåg namnet, rätt snygg också?Ja det är sällan man har snyftat när man har tittat på film eller TV men på slutet av den serien storbölade jag.![]()
Ja men hon gick ju inte av för hackorJa det är sällan man har snyftat när man har tittat på film eller TV men på slutet av den serien storbölade jag.![]()
Ja men hon gick ju inte av för hackor
![]()
Exakt, hennes rollfigur kallades Meggie eller Meghan.Rachel Ward, är namnet på "Bönan"..
Det fanns en del damer som fick ett pojkhjärta att klappa lite hårdare. "Lerkorg" kanske en del minns (även Bondbrud AKA Barbara Carrera).Ja men hon gick ju inte av för hackor
![]()