R.I.P

Förre F1-Teamchefen och Top Gear-presentatören Eddie Jordan har lämnat oss

1742473028966.webp

Formans match mot Moorer drar jag mig till minnes att såg på Charlie's i Patong 94 var det tydligen. (Googlade). Charlie (Yngve) var ju nästan sponsor av thaiboxare i all fall med väldigt osäkra lån till avdankad thaiboxare,. I detta fall till en tuk tuk som denna Thaiboxaren lyckades krascha i stor fyllan. Fan nu har glömt namnet men nån slags mästare var han. Gotland vad hette han?

Formans match mot Moorer drar jag mig till minnes att såg på Charlie's i Patong 94 var det tydligen. (Googlade). Charlie (Yngve) var ju nästan sponsor av thaiboxare i all fall med väldigt osäkra lån till avdankad thaiboxare,. I detta fall till en tuk tuk som denna Thaiboxaren lyckades krascha i stor fyllan. Fan nu har glömt namnet men nån slags mästare var han. Gotland vad hette han?
Han hette Payak

Ja men hon gick ju inte av för hackor :)

IMG_3518.webp
Det fanns en del damer som fick ett pojkhjärta att klappa lite hårdare. "Lerkorg" kanske en del minns (även Bondbrud AKA Barbara Carrera).

gettyimages-1249159098-612x612.webp

Barbie Benton var en annan, som efter att ha varit med i ett avsnitt av någon amerikansk tv-deckare gjorde ett outplånligt intryck på känsliga gossebarn. (Var ju inte alla som "läste" Playboy, men t o m Hugh Heffner trillade dit)

gettyimages-3424928-612x612.webp

Tillbaka
Topp