R.I.P

Hans missbruk är nog känt och säkert även hans reality show. Men går man till de som är typ 10 år äldre än dig och mig så undrar jag om dom ens känner till reality showen?

Bland de jag känner så tror jag att han är mer känd för sin musik (och iofs leverne) än reality show.
Men då kan det bero på att jag lyssnat ganska mycket på både black sabbath och Ozzy.

Men det kan vara så att han är mer känd för sin reality show bland den stora massan.
Såg ett par avsnitt av den där showen men det var bara tragiskt att se när jag vet vilken bra musik Sabbath och Ozzy har gjort.

.

FB_IMG_1753340975743.webp

Jag måste erkänna att jag inte kan nämna en enda låt vid namn som Ozzy medverkat i.
Om jag får höra en låt så skulle jag möjligen känna igen den, men bara kanske.
För mig var han idioten som bet huvudet av en faddermus, eller var det en kanariefågel?
Det där tycks skifta...

Jag måste erkänna att jag inte kan nämna en enda låt vid namn som Ozzy medverkat i.
Om jag får höra en låt så skulle jag möjligen känna igen den, men bara kanske.
För mig var han idioten som bet huvudet av en faddermus, eller var det en kanariefågel?
Det där tycks skifta...
Fladdermusen kastades upp på scenen under en konsert. Ozzy trodde den var av plast men det visade sig vara en riktig fladdermus

Tillbaka
Topp