Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Letar efter namnet på filmen där han spelar en advokat i amerikanska södern (New Orleans). Tror Sandra Bullock var med. En mörkfärgad flicka blir våldtagen av några rednecks.
Heter den inte "Juryn, a time to kill" ? Förbannat bra och kuslig film.Letar efter namnet på filmen där han spelar en advokat i amerikanska södern (New Orleans). Tror Sandra Bullock var med. En mörkfärgad flicka blir våldtagen av några rednecks.
Ja kanske. Tack för tipset. Skall leta vidareHeter den inte "Juryn, a time to kill" ? Förbannat bra och kuslig film.
Samuel L Jackson hade väl huvudrollen i den filmen om jag minns rätt.Precis den filmen jag är ute efter. Är jag på fel skådespelare eller varför så svårt att hitta? Kanske jag tog fel på personen som avlidit?
Set ju nu att jag är på helt fel skådespelare. Min favorit skådis Matthew verkar vara i livetPrecis den filmen jag är ute efter. Är jag på fel skådespelare eller varför så svårt att hitta? Kanske jag tog fel på personen som avlidit?
Ja här är länken till wikipedia om filmen. Juryn – A Time to Kill – WikipediaSamuel L Jackson hade väl huvudrollen i den filmen om jag minns rätt.
Tyvärr ja. Den filmen borde bli en väckarklocka för många. En av de bättre filmerna jag har sett, den borde fått Oscar.Ja här är länken till wikipedia om filmen. Juryn – A Time to Kill – Wikipedia
Vidrig handling som många människor än idag tycker är nonsens.
Den filmen har jag missat helt, så den ska jag kolla någon kvällJa här är länken till wikipedia om filmen. Juryn – A Time to Kill – Wikipedia
Vidrig handling som många människor än idag tycker är nonsens.
Jag började ju med tro efter era skriverier.Set ju nu att jag är på helt fel skådespelare. Min favorit skådis Matthew verkar vara i livet![]()
Antar du tänker på John Grishams bok Juryn vilken blev film och spelades av Mathew?Letar efter namnet på filmen där han spelar en advokat i amerikanska södern (New Orleans). Tror Sandra Bullock var med. En mörkfärgad flicka blir våldtagen av några rednecks.
Helge Skoog
![]()
Första "Citcome" som över huvudtaget sändes på tv i Sverige, förutom M*A*S*H
![]()
Fotbollstränare Åge Hareide.![]()