R.I.P

Kirstie Alley känd från bl.a filmen "Titta han snackar" och TV-serien "Skål"

Konstigt tyckte jag i artikeln att hon inte nämns för det jag tycker hon blev mest känd för Nord & Syd.

Konstigt tyckte jag i artikeln att hon inte nämns för det jag tycker hon blev mest känd för Nord & Syd.
Kirstie Alley slog igenom stort på 1980-talet, bland annat genom roller i tv-serierna ”Skål” och ”Nord och Syd” och filmen ”Titta, han snackar”. Under sin karriär tilldelades hon tre Emmys, två för rollen som Rebecca Howe i Skål och en som Sally Goodson i tv-filmen ”David's Mother”. Hon fick också en Golden Globe för sin insats i ”Skål”.

Kirstie Alley slog igenom stort på 1980-talet, bland annat genom roller i tv-serierna ”Skål” och ”Nord och Syd” och filmen ”Titta, han snackar”. Under sin karriär tilldelades hon tre Emmys, två för rollen som Rebecca Howe i Skål och en som Sally Goodson i tv-filmen ”David's Mother”. Hon fick också en Golden Globe för sin insats i ”Skål”.
Ok, kanske var AB jag läste där nämdes inte nord och syd.

En av fotbollens största har lämnat oss...

R.I.P Pelé

61527609_605.jpg

R.I.P Pelé

61527609_605.jpg
Hej

Såg honom spela med New York Cosmos på Ullevi en gång, en fantastisk spelare som kommer att finnas med alla fotbollsälskare för evigt.

Mvh isan lover

R.I.P Pelé

61527609_605.jpg

Första gången jag hörde talas om Pele var någon gång i början av 70 talet. Jag fick ju aldrig se honom spela men han förändrade ju fotbollen. Med honom blev ju fotbollen en världssport.
Det är svårt att gradera spelare efter olika epoker men jag tror Pele hade blivit en världsstjärna oavsett epok.

BTT

Tillbaka
Topp