Tallviking
Forumveteran
Ingvar Hirdwall är död – skådespelaren blev 88 år
Skådespelaren Ingvar Hirdwall är död. Det uppger hans agent för TT. Hirdwall blev 88 år gammal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
En stor skådespelare som har tagit sin sista stänkare. Minns honom också från rollen i Lars Molins Potatishandlaren där även Rolf Lassgård har en huvudroll. Har inte kollat, borde finnas på SVT. Klart sevärd! Vila i frid Ingvar.![]()
![]()
Ingvar Hirdwall är död – skådespelaren blev 88 år
Skådespelaren Ingvar Hirdwall är död. Det uppger hans agent för TT. Hirdwall blev 88 år gammal.www.aftonbladet.se
MAggan gjorde mycket bra för sjöfolken i WalleniusMin gamla "chef" ”Redardrottningen” är död – blev 85 år
Oj, tråkigt. Jag har alltid gillat hans musik. Det var en fin man efter vad man känner.Harry Belafonte död
Sångaren och människorättsaktivisten Harry Belafonte är död, rapporterar New York Times. Han blev 96 år.
Ja den sången känner varenda salen banan gubbe R.I.P.
Nu svävar han här. Vila i frid!![]()
Pugh Rogefeldt död efter flera års sjukdom
Den folkkäre artisten Torbjörn ”Pugh” Rogefeldt är död efter flera års sjukdom. Han blev 76 år, skriver DN. – Det har varit väldigt jobbigt under de här åren, jag har varit hos honom hela tiden, säger livskamraten Borit Hallin till tidningen.www.expressen.se
Han var en rockigare Ted Gärestad!Nu svävar han här. Vila i frid!
Jag hade nog inte ens kommit på tanken att jämför dem med varandra. RIP båda två.Han var en rockigare Ted Gärestad!
Dom ser för roliga ut, men lirar med glimten i ögat!
Per Åhlin, som bl a tecknade Karl-Bertil Jonssons julafton, har tackat för sig. Han blev 91 år.