Rabatter och extrapriser

Dom är min sons, jag spelar inte så mycket på konsol konsolerna hemma, har han fått i födelsedagspresenter under en 7 års period, jag har en dator, vad det nu har med rabatter att göra?
Skrev inte att man skulle sluta leva.
Vad har det överhuvudtaget att göra med om jag köper på extrapris eller i billigare butik?
Jag har nog massor av saker som du tycker är onödigt, du har säkert massor av saker som jag tycker är onödigt, det har inte jag ett skit med att göra och har inget heller att göra med rabatter och extrapriser?
Skrev inget om att folk köper dyra saker, utan att köper dyra varor när samma vara finns runt hörnet för halva priset bara olika butiker....
Här är det väl 500m-1k mellan Villa Market och Big-C, ändås finns det folk som köper ägg på Villa Market här för dubbla priset, kommer från samma producent, har jag heller inget med att göra men jag handlar inte där om det inte är något som jag bara kan få
Inte så lätt att hålla rätt på allt man skriver under nattskiften och helgarbete. ;)

Inte så lätt att hålla rätt på allt man skriver under nattskiften och helgarbete. ;)
mmmm, jag köpte ett spel till sonens konsol som jag tänkte spela för ca en månad sen, la inlägg här då med bild, öl och red dead redemption på schemat.
Stör det dig att jag spelar tv-spel ibland eller? Men inte så ofta som du fått för dig, inte blivit något spelande sen dess.

Tog elskotern till 7/11 runt hörnet, (ja elektronik ;) ) köpte coca cola till extrapris.

20211027_113412.webp

20211027_113446.webp

20211027_113506.webp

20211027_113538.webp

Tillbaka
Topp