Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
55555 vet inte vad du fått att jag är ac kille ifrån?
Anledningen till att jag sitter inomhus mest nu när jag är hemma är så enkel att jag har ingen uteplats att sitta på.
Lätt att säga när man sitter i Sverige med ett socialt skyddsnät.
Här får man hålla igen lite, kan bli allvarlig sjukdom i familjen, arbetslöshet, skolkostnader, pensionsparande.
Inte bara att slänga iväg stålar här måste man planera i förhand för större oförutsedda utgifter, samt kommande.
Vi får betala själva för allt det om vi skall ha kvalitet och pengar att leva för.
Sitta med tomt konto och bara köpa när pengarna ramlar in går inte.
Utbyggnad kommer men så vi skall ha det går på ca. 600.000, småpengar för dig kanske men inget jag bara slänger ut, skall inte röras av sparkapitalet nu.
Det är inte tillfälle för det med den ekonomiska instabilitet i världen för tillfället.
Ju jag vet hur du vill ha det runt huset och är väldigt snyggt. @PanPan
Jag bara säger skynda långsamt .
Vänta lite, thb ska ner många bäckar små.
Du kommer att tjäna på det att vänta lite.
Så tänker jag, men du behöver inte tänka som jag.
Men om du tänker som jag blir du rik.
Ju jag vet hur du vill ha det runt huset och är väldigt snyggt. @PanPan
Jag bara säger skynda långsamt .
Vänta lite, thb ska ner många bäckar små.
Du kommer att tjäna på det att vänta lite.
Så tänker jag, men du behöver inte tänka som jag.
Men om du tänker som jag blir du rik.
Men på andra sidan då är det kanske bättre att göra nu.
Inte så säker att thb åker på en smäll neråt.
Tror inte att BoT vill sänka räntan.
Jag funderar att ha företaget nu 75% THB 25 % USD.
Samma för vår del, vi använder vår altan mer än huset, vi använder den för att äta frukost, middag och vistas där även kvällstid med grannar och släkt, barnen leker där, pojken gör sina läxor där o.s.v, det finns inget rum i huset som används lika mycket som altanen.
Jag gödslade gräsmattan igår för både DMI och vädret på TV lovade regn i natt men lika jävla torrt fortfarande så om det inte regnar idag så måste vi vattna.
Jag tycker att meteorologerna skulle ha resultatlön, stämmer inte prognosen så ingen lön!
Jag gödslade gräsmattan igår för både DMI och vädret på TV lovade regn i natt men lika jävla torrt fortfarande så om det inte regnar idag så måste vi vattna.
Jag tycker att meteorologerna skulle ha resultatlön, stämmer inte prognosen så ingen lön!
Ja det är så jävla fult, så man blir vansinnig. Så jag förstår dig, synd att jag inte är där, då hade vi gått in med honom, fått ringsideplatser och blivit behandlade som vi förtjänar. Gratis.
Det här med farangpriser har vi ju tjatat oss trötta på i en annan tråd. Men, håll med om att det är pengar, och sällskapet som styr mycket i Thailand. Han vann matchen, och jag såg den gratis på nätet. BTW. Vilket fint väder vi har här i Småland.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.