Risjordbrukare på väg till Bangkok för att försöka störta regeringen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Farang53 " sa:
Är det såhär Yingluck behandlar sina väljare? Det måste bli ett slut på det här hon måste ju inse att det är kört för hennes del när dom inte får fram pengar.

http://www.thaivisa.com/forum/topic/701938-farmers-from-30-provinces-to-march-into-bangkok/?utm_source=newsletter-20140204-1426&utm_medium=email&utm_campaign=news
Så länge Thailändarna själva får välja så är jag nöjd, skulle "sopor" som du få vara med och styra/välja så skulle jag däremot börja bli orolig, men tack o lov så är det ju inte så :D ps. jag tror inte du ens har rösträtt i Sverige då de som hamnat på "hemmet" har överförmyndare idag :-)

Jag tycker ni ska spara förra inlägget. Det stör inte mig men visar hur andra mår.

Jag såg précis bilder på (Facebook) demonstranter/ anhängare till demonstranter, som bar på balar med röstsedlar..(det stod att vederbörande stal Dom för att sedan förstör a Dom) Jag tänkte publicera Bilderna här men jag vill inte sjunka så lågt. En del här tar varje chans att publicera liknande saker som Dom tycker bevisar att den ena eller andra sidan e dåliga. Om det inte finns några konkreta bevis utan ni bara framför spekulationer eller rykten tycker jag nu kan behålla Dom för er själva. Om det inte finns några bevis bakom kommer det bara bli mer skitkastning mellan medlemmar och det tycker jag e trist att läsa

"krister " sa:
Jag såg précis bilder på (Facebook) demonstranter/ anhängare till demonstranter, som bar på balar med röstsedlar..(det stod att vederbörande stal Dom för att sedan förstör a Dom) Jag tänkte publicera Bilderna här men jag vill inte sjunka så lågt. En del här tar varje chans att publicera liknande saker som Dom tycker bevisar att den ena eller andra sidan e dåliga. Om det inte finns några konkreta bevis utan ni bara framför spekulationer eller rykten tycker jag nu kan behålla Dom för er själva. Om det inte finns några bevis bakom kommer det bara bli mer skitkastning mellan medlemmar och det tycker jag e trist att läsa

Karma till Krister, klockrent! :thumbsup:

Det jag lägger ut är sådant som dom redan lagt ut i tidningen eller på Tv´n. Så jag ber om ursäkt om ni tror att jag bara tar det från nätet. Den här tråden handlar väl om riset?

"Farang53 " sa:
Det jag lägger ut är sådant som dom redan lagt ut i tidningen eller på Tv´n. Så jag ber om ursäkt om ni tror att jag bara tar det från nätet. Den här tråden handlar väl om riset?

Det mesta handlar om ris, eller ickeris....

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
217
Visningar
22 K
Anonym
A

Tillbaka
Topp