Vaxet older version
Aktiv medlem
Viktig för många tror jag
Bangkok bank stänger så fort de kan alla bank konto där innehavare som inte har O visa, arbetsgivare eller recident visa nu blir blockade.
Turister, DTV visa, studenter etc, och fattiga faranger som kunde använda denna bank, NJET anymore. Scammers och Russians…fixade det..
Jag hoppas ingen av Er har konto här såvida ni inte har rätt långtids visa eller ”Condo/House owner stämplat i passet.
Lämnar en länk till en väns fb, men det finns nu många, lite panik i vissa forum nu, men man ska kunna ta ut sina pengar.
OM, man kan bevisa att det inte är svarta kulor, ja och det har ju inte ni….
www.facebook.com
Bättre länk, och nu finns många.
tass.com
Bangkok bank stänger så fort de kan alla bank konto där innehavare som inte har O visa, arbetsgivare eller recident visa nu blir blockade.
Turister, DTV visa, studenter etc, och fattiga faranger som kunde använda denna bank, NJET anymore. Scammers och Russians…fixade det..
Jag hoppas ingen av Er har konto här såvida ni inte har rätt långtids visa eller ”Condo/House owner stämplat i passet.
Lämnar en länk till en väns fb, men det finns nu många, lite panik i vissa forum nu, men man ska kunna ta ut sina pengar.
OM, man kan bevisa att det inte är svarta kulor, ja och det har ju inte ni….
Logga in på Facebook
Logga in på Facebook för att börja dela och ta kontakt med vänner, familj och andra som du känner.
Bättre länk, och nu finns många.

Bangkok Bank stops allowing foreign tourists to open accounts since start of year
"An account with the Bangkok Bank can be opened by foreigners present in the country under retirement or non-immigration visas," the spokesperson stressed