A
Anonym
Gäst
Helt vannigt att stamga BKK pga av att det skall bli demokratiska val, han sjuter sig
sjalv infor hela barden , demokrati ja, diktatur nej ...
sjalv infor hela barden , demokrati ja, diktatur nej ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"Farang53 " sa:Jag låter Thailändarna sköta sitt jag har semester.
"Farang53 " sa:Hur resonerar du när du säger nej till diktatur och samtidigt så är du för Monarkin. Democracy against Dictatorship vill ha bort Monarkin så förklara för mig hur det går ihop med ditt tänkande om Diktatur.
Om den nuvarande regeringen skulle vara mot monarkin, så lovar jag dig den hade inte suttit kvar många minuter efter ett sådant påstående."Farang53 " sa:Jag är för Monarkin. Thailändarna vill ha kvar Monarkin men den sittande regeringen vill ha bort den och det kan du inte förneka. Dom har sagt att dom vill ha bort Diktaturen genom att ta bort Monarkin. Jag var tvungen att skriva tydligare för det är vissa som inte tyda det jag skrev förut. Det finns flera uttalande om det från PTP. Jag utgår att du följer politiska läget vi nyhetsmedian och det borde du vara medveten att den styrs av den sittande regeringen. Kom inte och säg något annat för det finn bevis på det, Förra månaden visa dom bevis på att det betalades ut 20 000 Dollar till CNN. Vist är det en folkvald regering vi har nu men under vilka omständigheter har vi den? Morötter och sen kom besvikelsen det ser man nu när det är många från Isan som är med i Demonstrationen mot sittande regering inte mot själva partiet.
"Farang53 " sa:Jag är för Monarkin. Thailändarna vill ha kvar Monarkin men den sittande regeringen vill ha bort den och det kan du inte förneka. Dom har sagt att dom vill ha bort Diktaturen genom att ta bort Monarkin. Jag var tvungen att skriva tydligare för det är vissa som inte tyda det jag skrev förut. Det finns flera uttalande om det från PTP. Jag utgår att du följer politiska läget vi nyhetsmedian och det borde du vara medveten att den styrs av den sittande regeringen. Kom inte och säg något annat för det finn bevis på det, Förra månaden visa dom bevis på att det betalades ut 20 000 Dollar till CNN. Vist är det en folkvald regering vi har nu men under vilka omständigheter har vi den? Morötter och sen kom besvikelsen det ser man nu när det är många från Isan som är med i Demonstrationen mot sittande regering inte mot själva partiet.
"Farang53 " sa:Jag är för Monarkin. Thailändarna vill ha kvar Monarkin men den sittande regeringen vill ha bort den och det kan du inte förneka. Dom har sagt att dom vill ha bort Diktaturen genom att ta bort Monarkin. Jag var tvungen att skriva tydligare för det är vissa som inte tyda det jag skrev förut. Det finns flera uttalande om det från PTP. Jag utgår att du följer politiska läget vi nyhetsmedian och det borde du vara medveten att den styrs av den sittande regeringen. Kom inte och säg något annat för det finn bevis på det, Förra månaden visa dom bevis på att det betalades ut 20 000 Dollar till CNN. Vist är det en folkvald regering vi har nu men under vilka omständigheter har vi den? Morötter och sen kom besvikelsen det ser man nu när det är många från Isan som är med i Demonstrationen mot sittande regering inte mot själva partiet.