A
Anonymius
Gäst
"Rolf " sa:Ny bild. Man behöver inte trängas![]()
Nä det är ju en av fördelarna här, man har många meter för sig själv om man vill!
Insayt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"Rolf " sa:Ny bild. Man behöver inte trängas![]()
"legolas " sa:Bra nu vet du vilket format/storlek på bild som e bra... Så då gjorde jag lite nytta ändå... ja det gäller att vara produktiv stundtals... ;D
legolas
"Rolf " sa:Nu är man på väg till kiropraktorn. Får se hur det går.
"Rolf " sa:Jaha men du skrev det i mailet.

Nja Berra så jädra farlig är det inte så att jag är helt förlamad. Jag rör mej för egen maskin ochnjuer av sol och bad trors allt. Tack för omtanken"Berralund " sa:Verkligen Roffe, krya på dig. Vilket öde, vara där nere för att njuta och sen inte kunna njuta. Trist som tusan!
Men vad är det dom säger - Ont krut förgås inte så lätt - du är snart helt OK igen!![]()

"Rolf " sa:Så i går var jag hos stortrollet själv. En trevlig prick i 35års åldern och talade bra Engelska.
Efter att ha berättat vad mina krämpor bestod av så föreslog han att vi skulle röntga nacken.
Detta delvis pga. att jag sen långt tidigare har stelopererat 4 kotor i nacken.
Väntade i 5 min sen in och plåta, en framirån och en från sidan.
Vänta 5 min till sen gick vi igenom plåtarna.
Det var som jag misstänkte, i och med att kotorna 3-4 0ch 5-6 sitter ihop så blir trycket på disken mellan 6-7 onormalt stort ibland och då blir det inflamerat.
Lite kul är det, orsaken sitte högt i nacken, smärtan kommer ifrån mellan skulderbladen och det gör ont i Hö armen, inte i nacken.
Så jag fick 4st olika piller som ja ska ta morgon och kväll i 10 dagar plus en spruta i häcken.
Sen skulle jag ta det lugnt så jag får väl sluta att gå ut och språka med vår trädgårds nissa utan vinka från fönstret, soppåsen får frugan bära ut och för att slippa förflytta sej så långt så tar jag väl in kaffebryggaren och tv'n i sovrummet![]()
Får en en gång tacka Insayt med fru som tipsade om denna kille![]()
![]()
Den skulle få körförbud.Men snygg är den. ;D ;D ;D"legolas " sa:Härligt en kokvagn ifrån Isaan.... Ser snygg ut Rolf.. kan riktigt se dig och fru G
sakta körandes uppför Alle´n i Göteborg, och folk stannar till och ger Er rikligt med applåder under hela Er Eriksgata upp till Poseidon...
Grattis, snyggt!!
legolas
Den är olaglig även här, när jag ska besiktiga den om 5år får jag lov att skruva bort sidovagnen."gunnarg " sa:Den skulle få körförbud.Men snygg är den. ;D ;D ;D

"Rolf " sa:Den är olaglig även här, när jag ska besiktiga den om 5år får jag lov att skruva bort sidovagnen.
Tack alla![]()
Dagens sanning och så är det."mackes " sa:Va, finns det lagar här? Och besiktning? Jag tror att du skojar...
Men det var ett riktigt fint ekipage, kan man ta ut familjen med. Och plats för hamster också!