Roger Moore är död

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Den, tillsammans med Sean Connery, äkta James Bond har lämnat jordelivet. En fantastiskt skicklig skådespelare, vem minns inte Helgonet och Snobbar som jobbar. Han blev 89 år. Vila i frid! :(

Den, tillsammans med Sean Connery, äkta James Bond har lämnat jordelivet. En fantastiskt skicklig skådespelare, vem minns inte Helgonet och Snobbar som jobbar. Han blev 89 år. Vila i frid! :(

Jo en ikon och samma här Connery och han anser jag som de bästa Bond och Bond kan jag titta på hur många gånger som helst, så barnslig är jag:D:D

Den vägen skall vi vandra fast så länge hjärtat slår akall vi njuta av livet här i paradiset på jorden. Phonta kan njuta av kylan i svedala fast just nu tycks det vara helt ok en timme på middagen :p

Det var på förslag att alla reseledare här i Khao Lak skulle åka ut till James Bond Island och lägga en blomma..

Den vägen skall vi vandra fast så länge hjärtat slår akall vi njuta av livet här i paradiset på jorden. Phonta kan njuta av kylan i svedala fast just nu tycks det vara helt ok en timme på middagen :p

Ja man saknar Phonta. Vädret i Sverige nu är ju 1000 gånger bättre än i Thailand. Helt lagom.

Dock totalt OT.

Liknande trådar

A
Svar
8
Visningar
1 K
G

Tillbaka
Topp