en del vet vem jag är och en del inte.
Men har några frågor angående ett förhållande med en thai.
haft thai tjej en tid drygt dejtat i 2 år och tillbringat en massa tid irl med..men hon la ner allt.
nu har hon börjat höra av sig igen och det är rena berg och dalbanan över det hela.
ska man dra öronen åt sig och börja springa åt andra hållet eller??
haha hade ni alla såna problem i era förhållanden i början?
pga kultur
och nej jag har inte en tjej jag träffat i en bar och nej det handlar inte om pengar.
det jag lyckats förstå är att det handlar om tilltro..
att hon inte litar på mig helt men dom som läst mina trådar vet tillräckligt.
börjar nästan känna att jag bör springa åt motsatt håll just nu för jag har gjort vad jag kan för att visa att man var seriös. hade resa bokad och hon visste det,det var då alla problem började.
nu vill hon att jag och dottern ska komma igen och träffa familjen hennes. men resan är avbokad och ahh.
jäkla röra. haha
Men har några frågor angående ett förhållande med en thai.
haft thai tjej en tid drygt dejtat i 2 år och tillbringat en massa tid irl med..men hon la ner allt.
nu har hon börjat höra av sig igen och det är rena berg och dalbanan över det hela.
ska man dra öronen åt sig och börja springa åt andra hållet eller??
haha hade ni alla såna problem i era förhållanden i början?
pga kultur
och nej jag har inte en tjej jag träffat i en bar och nej det handlar inte om pengar.
det jag lyckats förstå är att det handlar om tilltro..
att hon inte litar på mig helt men dom som läst mina trådar vet tillräckligt.
börjar nästan känna att jag bör springa åt motsatt håll just nu för jag har gjort vad jag kan för att visa att man var seriös. hade resa bokad och hon visste det,det var då alla problem började.
nu vill hon att jag och dottern ska komma igen och träffa familjen hennes. men resan är avbokad och ahh.
jäkla röra. haha