Sälja begagnat.

• Trådstartare Trådstartare anonymous
  • Start datum Start datum

A

anonymous

Gäst
Har lite saker jag skall sälja av innan flytten.
Blir väl ner till auktion nästa vecka men känner någon till annat ställe man kan sälja begagnade möbler enkelt?
20180316_121902.jpg
20180316_121824.jpg
20180316_121802.jpg
20180316_121741.jpg
20180316_121925.jpg

Jag är ju lite lat så har använt mig av auktion innan men kanske skall testa dessa istället.

Gör det. Det finns uppköpare som kommer och hämtar också. En del av det är auktion, så det kanske är det du har provat tidigare?

Kom att tänka på thaisecondhand.com också. Liknande som kaidee.com.

Sedan tror jag att thaivisa.com och pantip.com har försäljningsavdelningar på sina sidor också.

Gör det. Det finns uppköpare som kommer och hämtar också. En del av det är auktion, så det kanske är det du har provat tidigare?

Kom att tänka på thaisecondhand.com också. Liknande som kaidee.com.

Sedan tror jag att thaivisa.com och pantip.com har försäljningsavdelningar på sina sidor också.
Jag använder mig av auktionen @krister har rekomenderat och det är ju hans leverbröd importera och sälja.
Så det litar jag på att jag använder bästa auktion tänkte mest om det fanns något marknadsliknanden att sälja på.

Jag använder mig av auktionen @krister har rekomenderat och det är ju hans leverbröd importera och sälja.
Så det litar jag på att jag använder bästa auktion tänkte mest om det fanns något marknadsliknanden att sälja på.

Ninja-marknaden i Chonburi kanske kan vara något isf. Det är tjockt med folk där varje Fredag, så många kommer att se sakerna iaf. :-) Det finns butiker i samma område som kanske är intresserade av att ta emot saker också, men jag har int provat det.

Ninja-marknaden i Chonburi kanske kan vara något isf. Det är tjockt med folk där varje Fredag, så många kommer att se sakerna iaf. :) Det finns butiker i samma område som kanske är intresserade av att ta emot saker också, men jag har int provat det.
Vi har ju tjuvarnas marknad på Theprasith, där jag träffa @krister för 4 år sen.
Nä ja skall kolla in era internet tips eller så blir det auktion för mina möbler och vitvara är nog mest intresant för farang.

Prova "buy and sell pattaya" på facebook, så når du ut till ev. köpare direkt i pattaya.

Prova "buy and sell pattaya" på facebook, så når du ut till ev. köpare direkt i pattaya.
Tack för den, visste inte att det fanns är med i någon liknande men Bangkok.
Kanske nån är intresserad av diskmaskinen iallafall, i kanonskick och kommer få ett bra pris om dom hämtar.
Kosta 17.000 ny och kvitton för garanti finns kvar.

Då har dom som sagt detta blåst mig...

Ligger kvar på samma ställe som för 2 år sedan?

Jag hörde samma rykte och kunde ha blivit blåst jag också, men jag tyckte det verkade så osannolikt så vi åkte dit för att kolla. :-)

Den är på samma ställe som de senaste 12 åren åtminstone, men de håller inte längre till på vägen utan har låtit det växa inåt i riktning mot Bangsaen.

Ok. Suriya och andra intresserade...
Är nu på 'Ninja' marknaden. Har hittills hittat ett par försäljare av begagnade varor, ett par skoförsäljare, en med tvättmaskiner och AC och en med gamla tshirts. Resten 3000 försäljare har nya varor eller mat.

Så man kan inte alls jämföra med det som fanns innan

Tillbaka
Topp