Samsung Galaxy S4

• Trådstartare Trådstartare Hans Svensson
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
H

Hans Svensson

Gäst
Till läsarna! Köpte denna mobil kostar ca 6000:-kr! Det tar litet tid att lära sig funktionerna, en kväll satte den igång med att ringa upp min flickvän mitt i natten, jag kom åt någon funktion...Det är som en dator, stor bra skärm, mycket bra kamera...mobilen till höger...

P9100437.jpg

Min far som var en av Sveriges genom tidernas främsta ingenjörer inom elektroteknik skulle ha häpnat! Han sa alltid att vart 5:e år sker stora förändringar inom området.

"Hans Svensson " sa:
Till läsarna! Köpte denna mobil kostar ca 6000:-kr! Det tar litet tid att lära sig funktionerna, en kväll satte den igång med att ringa upp min flickvän mitt i natten, jag kom åt någon funktion...Det är som en dator, stor bra skärm, mycket bra kamera...mobilen till höger...
Något att ge till din flickvän när du besöker henne nästa gång.

Kanske det, kanske det....skickar så länge det kommer in pengar....Hon köpte en Samsung sist sa hon men inte denna modell, en enklare för 11000bath...

Du har rätt, jag ska ev kolla när jag kommer ner om vi inte ska ha samma MEN det finns en massa annat som drar kosing....mitt konto är inte outtömligt....

Ericsson i Sverige och ingenjörer från Japan och Silicon Valley har tagit fram fantastiska applikationer till Google och våra smarta mobiler!

Goggle - applikationer - playbutiken - TRANSLATE....Snacka om högteck!!!! Du får översatt från svenska/engelska till Thailändska samt kan du höra hur orden uttalas!!!

Fantastiskt, detta blir en utmärkt skola för min tjej att lära sig engelska och för mig att lära mig thai!!! :) :) :)

NÅGON MED ERFARENHET ATT ANVÄNDA DENNA APP??

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp