satans jävla as

Tyvärr en betalartikel men kanske bra då man förstår innebörden och gör mig så förb**d. Jag träffade en man för några år sedan i Thailand, han var skum och hans story gick inte ihop. När jag googlade honom var han en sparkad polis som misshandlat sin fd thaifru som tillslut lyckats fly till Norge.
Vet inte vad som är mest udda att han var skum eller att du sitter och googlar personer du träffar, men är inte förvånad.

Det är väl inte så konstigt att man vill veta om det är nån skumis man råkat stöta på, det är nog gott om skumissar i Thailand
Så du googlar med dom du träffar?
Ok, kanske är jag som är udda då, har aldrig googlat en person jag träffat på.
Men förstått det som att Janne har googlat en hel del här på forumet när det gäller moderatorer och forumsägare och sen trakaserat dom irl.

Det är väl inte så konstigt att man vill veta om det är nån skumis man råkat stöta på, det är nog gott om skumissar i Thailand
Denna människa var så otroligt på och ville träffas varje dag, oavsett var jag var. Han sa att hand kunde ta bussen. Han berättade om sitt x som att hon lurat honom och gjort att han blev av med jobbet. Tyckte det kändes konstigt och googlade upp fallet. Han blev dömd i två dagar instanser.

Så du googlar med dom du träffar?
Ok, kanske är jag som är udda då, har aldrig googlat en person jag träffat på.
Men förstått det som att Janne har googlat en hel del här på forumet när det gäller moderatorer och forumsägare och sen trakaserat dom irl.
555 nej jag brukar inte googla på folk men som han skrev verkade det ju vara en skumis

Hej
Jag tror många, både thai och svenskar borde ta sig en funderare och skaffa ngn slags säkerhet innan man gör ngt livsavgörande.

Som kvinna före flytt kanske lovat en familjemedlem el väninna att de skall ha vissa kontakter då o då.

Som svensk man skulle jag ALDRIG lägga en krona på ngt i Thailand som jag inte e beredd att förlora, thaifru eller ej som står bakom mig.

Sen gäller det väl för båda parter att läsa på så mkt det går inför avgörande val.

Det jag sett av artikeln låter tyvärr sant.
Mvh

Hej
Jag tror många, både thai och svenskar borde ta sig en funderare och skaffa ngn slags säkerhet innan man gör ngt livsavgörande.

Som kvinna före flytt kanske lovat en familjemedlem el väninna att de skall ha vissa kontakter då o då.

Som svensk man skulle jag ALDRIG lägga en krona på ngt i Thailand som jag inte e beredd att förlora, thaifru eller ej som står bakom mig.

Sen gäller det väl för båda parter att läsa på så mkt det går inför avgörande val.

Mvh
Vi är väl alla annorlunda, jag lägger alla mina pengar i Thailand, där jag bor och har min familj.
Skall frugan gå och handla och inga pengar ligger löst hemma tar hon mitt kort och åker o handlar, inte precis så hon måste fråga får jag handla mat.
Beror helt på hur man lever sitt liv här nere, vi lever mest som vilken Svenssonfamilj som helst i Sverige.
Ser ingen skillnad där jämfört med en svenssonfamilj i Sverige och den ene är hemmafru och tar hand om ungarna.

Sen ger ju vissa en summa till kärringen.
Alla gör på sitt sätt.
Vi handlar gemensamt kan man säga, hon har ingen summa att leva på och jag har ingen summa.
Dock försöker vi hålla en gemensam summa och alla pengar går till iköp inom våran lilla familj på 4.
Jag frågar henne om ok, hon frågar mig om ok om vi skall göra inköp utöver det vanliga.

Vi är väl alla annorlunda, jag lägger alla mina pengar i Thailand, där jag bor och har min familj.
Skall frugan gå och handla och inga pengar ligger löst hemma tar hon mitt kort och åker o handlar, inte precis så hon måste fråga får jag handla mat.
Beror helt på hur man lever sitt liv här nere, vi lever mest som vilken Svenssonfamilj som helst i Sverige.
Ser ingen skillnad där jämfört med en svenssonfamilj i Sverige och den ene är hemmafru och tar hand om ungarna.
Hej
Var och en till sitt, är du lycklig så så.
Men för mig, BIG NO NO.
Mvh

Hej

Mvh

Hej

Ser också risker åt båda håll, har genom åren sett och hört mycket och då både om män som har burit sig åt som svin men även kvinnor som agerat lika illa, men den stora majoriteten av förhållanden mellan Svenska män och Thailändskor är nog ändå att betrakta som väl fungerande och lyckliga.

Mvh isan lover

Jag tror att man måste tänka så som de flesta normalt intellektuella tänker. Varför intresserar sig en ung tjej på tex. 20 år för mig som är ex 60, tjock och gråhåriga?
Svaret KAN vara att de tänker precis som du och har helt andra mål. Man måste förstå och vara medveten utan att döma på förhand. Lyssna, pejla diskutera, kom överens om hur saker skall fungera.
Det är väl här många kanske stänger hjärnan när de upplever att de visas intresse av en "skön prinsessa", konsekvensen kan bli förödande för livet om hon skor sig på det du samlat genom åren.
Du kan gå från husägare med bra ekonomi till behov hjälp socialen och sitta i en hyrd etta i något miljonområde.
Konsekvenser kan bli förödande, så försök tänka.
Och en 65 åring lyssnar garanterat inte på samma musik som en 20 åring! Bara där skiter det sig!

Hallå det var ju ett skämt som kör med då den är svår att svara på. Men ber om ursäkt om det blev missuppfattande. Det var inte min avsikt.
Kallar du ditt inlägg för skämt? Då ska du veta att det var verkligen ett av dom sämsta skämt jag vart med om. Du ska också va riktig glad för att @PanPan inte gör en anmälan mot dig. Hade du skrivit så till mig hade jag inte tvekat en sekund på att ta bort dig, och känner jag dig rätt efter dina år här då hade du överbelastat forumet med anmälningar och diverse hot om någon skrivit så om dig.

Tillbaka
Topp