satans jävla as

Manila och Singapore måste passa bättre.
Kanske även Hong Kong.
Finns McDonalds överallt där....
555555, så ofta äter jag inte på Mcdonalds, har nog lagt upp alla tillfällen här.
Manila är den äckligaste mest illaluktande stad jag besökt, aldrig, vart där 4 gånger.
Så omodern, som att åka 20 år tillbaks i tiden och luktar gammalt piss.
Singapore var fint men omöjliga visumskrav och lite för prydlig men hade kunnat vara ett alternativ men jag har hittat mitt paradis och söker ingen ny stad.
Pattaya är helt perfekt, du borde se staden någon gång för tror mig veta efter dina skriverier vilken del av Pattaya du sett.

Vi har en stor skillnad i människosyn du och jag. Du har påpekat det i tråd efter tråd. Skulle nog acceptera att bli kallad importfru om jag så var psykisk och fysisk misshandlad av den så kallade importören.

Men jag lägger mig här innan jag får rött kort av moderatorerna.
Men du vet ju precis noll om min människosyn så va fn mumlar du om?

Om dom senare bestämmer sig för att flytta till Sverige då?
Än knepigare blir det om dom väljer att flytta till Spanien, Danmark eller Norge för den delen.
Yngsta dottern är ju dessutom en importunge då hon föddes i Thailand.

Jävla knepigt det här.
Nu får skriva lite tydligare och pedagogiskt åt oss som är lite dummare i huvudet än vad du är.
Tror att du skulle må bra av att inte fundera så mycket. Eller sänka dosen på det där vad det nu är

555555, så ofta äter jag inte på Mcdonalds, har nog lagt upp alla tillfällen här.
Manila är den äckligaste mest illaluktande stad jag besökt, aldrig, vart där 4 gånger.
Så omodern, som att åka 20 år tillbaks i tiden och luktar gammalt piss.
Singapore var fint men omöjliga visumskrav och lite för prydlig men hade kunnat vara ett alternativ men jag har hittat mitt paradis och söker ingen ny stad.
Pattaya är helt perfekt, du borde se staden någon gång för tror mig veta efter dina skriverier vilken del av Pattaya du sett.
Den del av Pattaya jag sett matchar nog de delar i Manila du besökt. Bara trach.

En vistelse i de dyraste delarna av metropolen har du nog aldrig upplevt med dina1000 baht i fickan.

Den del av Pattaya jag sett matchar nog de delar i Manila du besökt. Bara trach.

En vistelse i de dyraste delarna av metropolen har du nog aldrig upplevt med dina1000 baht i fickan.
555555, jag har bott gratis och fått maten betald så har inte kostat mig ett öre i Manila.
Och som sagt se dig runt i Pattaya nästa gång, du har ju fru nu så antar du inte behöver hänga på samma ställen som förr?

555555, jag har bott gratis och fått maten betald så har inte kostat mig ett öre i Manila.
Och som sagt se dig runt i Pattaya nästa gång, du har ju fru nu så antar du inte behöver hänga på samma ställen som förr?
Förr hade man ju egna guider från Göteborg i Pattaya.
Dom borde väl veta?
Fast frun gillade Nana och Patpong i Bangkok konstigt nog.
Det är sämre i Manila av den varan lika öppet.

Förr hade man ju egna guider från Göteborg i Pattaya.
Dom borde väl veta?
Fast frun gillade Nana och Patpong i Bangkok konstigt nog.
Det är sämre i Manila av den varan lika öppet.
Bangkok är nog för dyrt för mig vet inte om jag hade klarat det med 1000 baht, nöjer mig med att köra dit ibland.

Trots längre resväg klarar du dig i en vecka i HH på 1000 baht ovanför Järnvägsgatan...
Hade nog kunna tänkt mig HH, känner inte till staden dock, bara kört förbi några gånger.
Dock verkar den inte ha det jag eftersöker, jag är mer ute efter saker som passar familj och skola är viktig, HH har dåligt utbud på skolkvalitet jag eftersöker, där ligger Bangkok och Pattaya i topp.
Men visst annars ser det fint ut och jag tror HH är en fin stad att bo i men som sagt söker inte nytt boende.
Jag trivs där jag bor, jag har hittat rätt när det gäller vad jag är ute efter och du verkar ha hittat rätt gällande vad du är ute efter.

Man kan ju få en uppfattning om någons människosyn på hur man uttrycker sig och det är ju många som kommenterat din på forumet.
Så antagligen skriver du på ett sätt vilket visar på en människosyn som inte......
Eller så läser folk in en massa saker som inte står skrivet.
Lägga ord och tolkningar i munnen på andra är en klassiker här.
Eller så förstår dom inte diskussionen överhuvudtaget som ex Matilda som börja mumla om vad man ska kalla en flickvän.
Helt uppe i det blå.
Eller som ditt inlägg nyss som du fick ett blabla svar på.

Men hur mycket tror du jag bryr mig om vad några stjärnor här tycker?
Inget som gör mig sömnlös precis :D :D

PS.
Import/export innebär att något fraktas mellan 2 länder, inte inom ett och samma land.
Blev det klarare nu?

Hade nog kunna tänkt mig HH, känner inte till staden dock, bara kört förbi några gånger.
Dock verkar den inte ha det jag eftersöker, jag är mer ute efter saker som passar familj och skola är viktig, HH har dåligt utbud på skolkvalitet jag eftersöker, där ligger Bangkok och Pattaya i topp.
Men visst annars ser det fint ut och jag tror HH är en fin stad att bo i men som sagt söker inte nytt boende.
Jag trivs där jag bor, jag har hittat rätt när det gäller vad jag är ute efter och du verkar ha hittat rätt gällande vad du är ute efter.
Jag trivs utmärkt här.
Helt perfekt, men man vill ju ha omväxling ibland.
Tidigare har vi rest som besatta, men nu är det nya tider.
Vi har båda börjat fundera på en condo i några attraktiva områden.
Köpläge men osäker framtid för uthyrning.

Jag trivs utmärkt här.
Helt perfekt, men man vill ju ha omväxling ibland.
Tidigare har vi rest som besatta, men nu är det nya tider.
Vi har båda börjat fundera på en condo i några attraktiva områden.
Köpläge men osäker framtid för uthyrning.
Jag reste mycket förr men sen vi köpt huset har det blivit minimalt, får sån förbaskad hemlängtan nu för tiden när vi åker iväg.
Kanske beror på mognadsprocessen?
Har ju tom börjat kolla på tv och åker hellre till Big-C än stranden.
Bad frugan idag att åka ner till Big-C och ta lite kort, jag saknar Big-C, dubbel bemärkelse tom då äldste sonen även kallas Big-C.

Tillbaka
Topp