Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Alla har ju inte lika lätt som du att uttrycka sig i skrift och göra längre egenhändigt författade inlägg som du.Tycker du inte Boa är kapabel att svara själv utan du måste hjälpa en svarslös sosse? Dina inlägg består för det mesta av sådant som du kopierar från någon obskyr vänstermedia som du inte läser innan du skickar.
555555, ja om dom hade haft något meningsfullt innehåll så självklartÄr det inte bättre att skriva korta inlägg med meningsfullt innehåll än långa med en massa meningslös info?
Ingen kritik mot dig.555555, ja om dom hade haft något meningsfullt innehåll så självklart
Är vissa medlemmar bannade från trådar bakom lås och bom?Alla har ju inte lika lätt som du att uttrycka sig i skrift och göra längre egenhändigt författade inlägg som du.
Om nu någon inte har så lätt att formulera sig så är det väl bättre att kopiera någon som kan uttrycka det man vill ha sagt på ett bra sätt istället för att göra en massa intetsägande upprepningar om sossar och vänstermedia i var och vartannat inlägg.
Politik ska väl avhandlas i politik tavlan?
Annars är risken för att politik tjafset och pajkastningen är igång och då hamnar tråden bakom lås och bom…och vissa medlemmar kan inte ta del.
Nä det är ju frivilligt.Är vissa medlemmar bannade från trådar bakom lås och bom?
Nej men kan inte ses i den öppna delen.Är vissa medlemmar bannade från trådar bakom lås och bom?
Mina inlägg är ofta meningslösa och kan vara långa.Ingen kritik mot dig.
Jag gillar dina inlägg.
Särskilt när du har druckit lite
Men nu kommenterade du längden på inläggen.
Inte innehållet.
Säkert 5 st som väntar på nåt vettigt svarVem är många och hur många är det?
Många fler än 5 som väntar på något vettigt från dig.Säkert 5 st som väntar på nåt vettigt svar
Ser ut som Mongstad, inget ställe jag saknar precis.Mina inlägg är ofta meningslösa och kan vara långa.
Jag ser dock forumet som ett tidsfördriv, väldigt lite meningsfullt jag får ut av att hänga här.
Vill jag ha info brukar jag ta det från tex den myndighet eller annat där det gäller.
Jag sitter bara och skriver av mig, som nu inget bättre för mig, väntar på kaj.
Ser ut som Mongstad, inget ställe jag saknar precis.
Är det du, Hoömen, arvid och vikingen samt västkustens Irankramare?Säkert 5 st som väntar på nåt vettigt svar