Sinsod heter tråden ifall ni har glömt det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja det slipper jag åxå +att få in den fina sanden i rummet positivt .Negativt i Tulka småregnSkönt för dig att du slipper det nu då
Det kommer nog tillbaka till ämnet.Sinsod heter tråden ifall ni har glömt det.
10mille för att få gifta sig med en ung pojk.....
https://www.thaivisa.com/forum/topi...-marry-thai-boyfriend-but-its-all-about-love/
10mille för att få gifta sig med en ung pojk.....
https://www.thaivisa.com/forum/topi...-marry-thai-boyfriend-but-its-all-about-love/
Svärmor i bakgrunden såg lyckligast ut av alla555... men du ser ju vad lyckliga de är![]()
Ja dom hade väl ett kraftigt medlidande med en spelande seniorNär lille grisen gifte sig med stor grisen som är undertecknad så vill hennes mamma bara 2 st "svinsod" som tack! Så hon fick 2 grisar och thats it!![]()
Va nog andra stålar än sinsod som va i frågaMen det är ju en son och inte en dotter. Då ska väl ingen sinsod betalas
Då måste det bli en "dotson" eller?Va nog andra stålar än sinsod som va i fråga![]()
Stort grattis @jan-börjelång läsning detta åker gifter mej med äldsta dottern om 10 dagar olderskilnad 60 -49 träffat föräldrar en gång inget snack om sinsod hon har yngre syskon jag har mera nu fransk tysk släkt och det sociala skiljer sej dom tar hand om föräldrar vi hjälper på ett 1 annat sätt sinsod finns i sverige också men innan någon av oss föddes
Öhh vad skriver du eg?lång läsning detta åker gifter mej med äldsta dottern om 10 dagar olderskilnad 60 -49 träffat föräldrar en gång inget snack om sinsod hon har yngre syskon jag har mera nu fransk tysk släkt och det sociala skiljer sej dom tar hand om föräldrar vi hjälper på ett 1 annat sätt sinsod finns i sverige också men innan någon av oss föddes
Ja men då var det kvinnans föräldrar som fick betala inte mannens.... Men 11 år i åldersskillnad? Varför ens nämna det, väldigt liten skillnad tycker jag..lång läsning detta åker gifter mej med äldsta dottern om 10 dagar olderskilnad 60 -49 träffat föräldrar en gång inget snack om sinsod hon har yngre syskon jag har mera nu fransk tysk släkt och det sociala skiljer sej dom tar hand om föräldrar vi hjälper på ett 1 annat sätt sinsod finns i sverige också men innan någon av oss föddes
Undrar var du tycker att "norr" är? Att generalisera på det sättet är bara konstigt. Jag tittade på mark som låg runt 500 meter ifrån en stor genomfartsled (201;an), min kompis köpte den för just 800 tusen baht, granntomten såldes strax efter för 1,5 miljoner.Nyfiken på var tomten ligger, 800k får man ju många rai för uppe i norr.
Ja men då var det kvinnans föräldrar som fick betala inte mannens.... Men 11 år i åldersskillnad? Varför ens nämna det, väldigt liten skillnad tycker jag..