Singapore

Mina Foton 20491.jpg

Bilderna ser ut att vara från 70 talet så första frågan gjorde man bröstimplantat på 70 talet?
Dom ser ut att ha Indiskt påbrå iallafall kanske därför dom ser ut som katöjer 5555 ;) .

Bugis Street var känt för katöyer förr i tiden, det var deras centrum. Jag var första gången i Singapore 1977 med Gränges "Torne" och alla var bara tvungna att kika där.

Nuförtiden finns dom inte kvar där åtminstone, där fanns serveringar etc 1994 när jag turistade där.

Bugis Street var känt för katöyer förr i tiden, det var deras centrum. Jag var första gången i Singapore 1977 med Gränges "Torne" och alla var bara tvungna att kika där.

Nuförtiden finns dom inte kvar där åtminstone, där fanns serveringar etc 1994 när jag turistade där.
Jo katöjer i all ära men jag frågade gjorde man bröstimplantat som såg sådana ut redan på den tiden, det får du svara på som var där?
Jag var för ung då för att känna till det gick ju fortsatt i blöja ;)

Jo katöjer i all ära men jag frågade gjorde man bröstimplantat som såg sådana ut redan på den tiden, det får du svara på som var där?
Jag var för ung då för att känna till det gick ju fortsatt i blöja ;)
Hehe, jag var aldrig så nära att jag kollade implantaten, det var mer äkta asiatiska skönheter som lockade. Detta var mitt första besök i Asien, tur att det tog 2 dygn att lossa så att alla hann komma iland. Sedan tillbaks till Persiska viken igen.

Fanns säkert fina implantat på den tiden också. Jag är ju varken förtjust i katoyer eller konstgjort, så ingen aning.

Tillbaka
Topp