Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hehe!Och så ett par Boogie street damer![]()
Vov till vänsterOch så ett par Boogie street damer![]()
5555 och jag som funderade på om det var en katoyVov till vänster
Min första tanke också5555 och jag som funderade på om det var en katoy![]()
Min första tanke också![]()
Ser ju ut som en katöj i fejan.Vov till vänster
Jo katöjer i all ära men jag frågade gjorde man bröstimplantat som såg sådana ut redan på den tiden, det får du svara på som var där?Bugis Street var känt för katöyer förr i tiden, det var deras centrum. Jag var första gången i Singapore 1977 med Gränges "Torne" och alla var bara tvungna att kika där.
Nuförtiden finns dom inte kvar där åtminstone, där fanns serveringar etc 1994 när jag turistade där.
Hehe, jag var aldrig så nära att jag kollade implantaten, det var mer äkta asiatiska skönheter som lockade. Detta var mitt första besök i Asien, tur att det tog 2 dygn att lossa så att alla hann komma iland. Sedan tillbaks till Persiska viken igen.Jo katöjer i all ära men jag frågade gjorde man bröstimplantat som såg sådana ut redan på den tiden, det får du svara på som var där?
Jag var för ung då för att känna till det gick ju fortsatt i blöja![]()
Det var katoyer allehop på den gatan
Usch då, man vet aldrig hur det är, kollar alltid innan om det trycker på 5555 5555
Kollar alltid? hur gör Du då? stoppar ner handen i kalsongerna på den Du träffat? och känner efter?![]()