Sjukhuskostnader / skulder

Det är nog befogat för det är en väldig överkonsumtion av läkemedel. Läkemedelsbolagen gör allt för att öka pillerätandet.
Ja de ska gudarna veta och läkarna har säkert bonusar på alla piller de säljer åt läkemedelsbolagen.

När jag hade mina öroninfektioner titt som tätt efter sprängolyckan så använde jag örondroppar som var jäkligt dyra men jag fick reda på att det gick att blanda äppelvinsvinäger och vatten 50/50 och det fungerade lika bra.

Men det gäller ju inte er, har du ju skrivit innan att ni inte deklarerar inkomst på markförsäljning utomlands.
Är ju inte så längesen du skrev tvärtom mot vad du skriver nu för att försvara det.
Då lät det varför skulle ni betala skatt på mark köpt och såld i utlandet.

Tänkte precis detsamma, men att leva som man lär är ju inte ILs styrka precis.

Tror du det är människor som sitter och göra alla slagningar i dataregister ?

Samkörning av register sker normalt med automatik och olika algoritmer upptäcker det dom är ute efter så den dan dom vill veta något om en viss person slår man bara in personnumret och får upp all samlad information från samkörningarna och alla elektroniska spår. Finner man då anledning att gå vidare kan dom skicka begäran till kreditkortsföretag, mobiltelefonoperatörer etc att rapportera in all elektronisk information om dig dom har.

Det svåra med papperslösa flyktingar i landet är att dom inte lämnar efter sig några digitala spår att följa. Dom har inte personnummer, kreditkort, registrerad adress, använder bara kontanter etc etc

Vi svenskar i systemen är fullt spårbara på väldigt enkla sätt. Det blir bara lite svårare när man bor på heltid utomlands men svenskar har ändå på olika sätt kontakt med Sverige och lämnar då digitala spår
Javisst kan de om de lägger ner lite tid spåra upp folk, tror du på allvar att de sitter och jobbar med Kalle Svensson 72 år skriven i Njurunda,som dessutom inte åtnjuter bidrag och endast har en normal pension.

Javisst kan de om de lägger ner lite tid spåra upp folk, tror du på allvar att de sitter och jobbar med Kalle Svensson 72 år skriven i Njurunda,som dessutom inte åtnjuter bidrag och endast har en normal pension.

Här kan jag för en gångs skull hålla med dig.

Inte fan lägger myndigheterna ner arbete på att granska 89 åriga Elsa på skogsvägen i Tidaholm.

Det är den organiserade brottsligheten man i första hand vill komma åt det vill säga alla svartingar och araber som dyker upp med sina namn på olika ställen.
Såg en artikel i expressen nu i julhelgen om en äldre kvinna som äger ett hus någonstans utanför Stockholm och hon upptäckte att 40 personer stod skrivna på hennes adress.

BTT

Det där är ju fel, det krävs inte alltid att man är registrerad där.
Man skattar ofta i det land man arbetar inte där man bor om skatteavtal som säger så finns.
Jag jobbar i Norge och bor i Sverige.
Jag skattar för min inkomst i Norge i Norge inte i Sverige.
Och har jag någon inkomst i Sverige så skattas den i Sverige.
Detta beror på det avtal som vi har mellan de nordiska länderna, andra länder andra avtal eller inga avtal alls.

Jaja, det blir nog bra med det., De har ju stenkoll på vilka som vistas i landet, Runt 100000 tusen illegala som de inte vet var de befinner sig. ett djäkla skämt, Jag har vänner inom polisen som sysslar just med detta , dvs att söka efter illegala, Som att .eta efter en nål i en höstasck. Dessutom så vet jag att många reser in via Danmark eller Finland. Du tror väl inte på allvar att de kollar vanliga normala människors liv och att de nagelfar varenda inresa om var de befinner sig.
Dessutom de som inga bidrag lyfter, tror du på detta verkligen ? Då tror du även på tomten. Och återigen varför, om inga bidragsslantar går förlorade
Man håller på att leta rätt på dessa för vidare transport ut ur landet, nu ändrar man även reglerna så att de måste ha varit ur landet för att kunna söka nytt uppehållstillstånd och detta kommer även att gälla sk spårbyte.

Man håller på att leta rätt på dessa för vidare transport ut ur landet, nu ändrar man även reglerna så att de måste ha varit ur landet för att kunna söka nytt uppehållstillstånd och detta kommer även att gälla sk spårbyte.
Kan tala om för dig att jag är en hängiven SD are och även partimedlem, dessa nyheter kom till min kännedom för flera månader sedan efterssom det är just SDs politik som nu börjar göra avtryck

Japp vi har ju en borgerlig regering nu så vad väntar man sig?

Slå hårt mot gamla och sjuka och skröpliga människor.

Många gamla pensionärer som inte kommer att ha råd att hämta ut livsviktiga mediciner.

BTT
Hej

Ja skattesänkningar för rika måste ju finsieras på något sätt och då kommer inte ens sjuka undan, inget är heligt bara dom redan rika får mer.

Mvh isan lover

Tillbaka
Topp