andrejsdenruskige
Forumveteran
Pris Gud för taxeringskalendern!
Där finns facit.
Den är väl inte färdig ännu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Pris Gud för taxeringskalendern!
Där finns facit.
Undrar om den ens finns längre, inte tryckt i alla fall.Den är väl inte färdig ännu?
Undrar om den ens finns längre, inte tryckt i alla fall.
En knapptryckning bort finns uppgiften iof.
Lite rolig var taxeringskalendern eftersom man kunde bläddra i den som en telefonkatalog
Vi läste den på bibblan på 80.talet. kollade vad de andra föräldrarna tjänade.Ingen aning. Jag har aldrig bläddrat i den
Vi läste den på bibblan på 80.talet. kollade vad de andra föräldrarna tjänade.
24,7 % hamnade jag på i samma geografiska område som Enis32,8 % i skatt hamnade jag på
22,7% i skatt hamnade frugan på
Enis
Då AI var på tapeten, så bad jag Copilot räkna ut min restskatt.
Se där. Copilot använder sig av "Svorsk"...och dyrt blir det
![]()
Pompeji är absolut sevärt, ett minne för livet. Rekommenderas! Men res inte dit mitt i sommaren, då är det riktigt varmt och brist på skugga. Våren är perfekt.Jag får tillbaka bortåt 30000
Jag funderar på en resa till Neapel för jag skulle vilja se Pompeji, eller en kryssning på Nilen.
Men just nu känns det ju "vågat" (Ha ha ha), vad tycker ni?
Då är det väl rätt att ha Neapel som bas va?Pompeji är absolut sevärt, ett minne för livet. Rekommenderas! Men res inte dit mitt i sommaren, då är det riktigt varmt och brist på skugga. Våren är perfekt.
Absolut om man vill bo inne i en storstad. Du kan kolla ner i kratern på Vesuvius också om du har lust samt besöka Campi Flegrei. Om du vill känna svavellukt vill säga.Då är det väl rätt att ha Neapel som bas va?
Eller så har du för lite skulderJa som vanligt restskatt igen. Men va fasen betalar för för lite skatt så blir det så.
Ja jag tänkte att man kan väl inte bo i själva Pompeji?Absolut om man vill bo inne i en storstad. Du kan kolla ner i kratern på Vesuvius också om du har lust samt besöka Campi Flegrei. Om du vill känna svavellukt vill säga.
Nej det kan man inte! Tror inte det kommer att ändras heller. Ruinerna är ett museum och världsarv.Ja jag tänkte att man kan väl inte bo i själva Pompeji?
Jo men dom har kanske har hittat ett gammalt hotell.Nej det kan man inte! Tror inte det kommer att ändras heller. Ruinerna är ett museum och världsarv.
Menar du procentuellt?Liten lätt reflektion.
Det är inte direkt så att jag lever något lyxliv med en massa överflöd av pengar eller annat.
Men redan nu har jag nog betalat mer i skatt än vad gemene man betalar på ett år, eller vad en låginkomsttagare betalar på två år.
Med tanke på att jag dessutom alltid åker på ”hiskeliga” restskatter varje år så tycker jag att det är sjukt skevt hur skattetrycket är fördelat och dessutom blir folk utskällda för att man betalar för lite skatt.
Det finns nog hundratusentals människor som betalar mer skatt än vad jag lyckas med och sedan ska dessa bespottas för allt möjligt.
@Isan Lover
Ni är ju sjuka i huvudet
Menar du procentuellt?