Skönhetsoperationer

Nu var jag ju inte bara på varvet, vi bodde ju inte på varvet, där var vi bara 08-16 och vi var ju ute på restauranger och pubar i stan var och varannan kväll.
Dom jag såg på stan jag menar.
På varvet var dom få.
Dom kanske är opererade på kontoret i Seoul ;)
Huvudstan av plastikkirurgi?

En andra citering…..
Det är ju inte konstigt att både mask och operationer är populärt i Sydkorea.

En andra citering…..
Det är ju inte konstigt att både mask och operationer är populärt i Sydkorea.

Så j-vla trevligt då! När det kommer till skönhets operationer så slipper hon(dottern min) dessa för hon har det redan som alla thaiflickor, tjejer & övermogna kvinnor vill ha.
Dottern min blir retad i skolan för hennes vackra "Fąrang"näsa, det vill säga att de kvinnliga skolkamraterna är rent avundsjuka över att de måste genomgå en sådan för att få något som redan sitter på min dotter.
Har en släkting i familjen, kusin, en stilig sak, hon genomgick en näsoperation från thai till fąrang näsa och hennes egna mor gjorde densamma operationen två månader senare, tror inte att den ändringen höjde självkänslan.
Har själv frågat frun, ett antal gånger om hon skulle göra typ några kroppsliga förändringar och svaret kommer alltid tillbaka med ett, Nej!
Men hon gjorde ett ingrepp när hon var yngre, hon hade ett(som hon tyckte) stort födelsemärke på överläppen, som hon valde att inte ha kvar...

@JBK.Ltd.

Jag tycker det ser helt groteskt ut. Inget jag dreglar efter!
Håller med fullständigt.
Fotbollsspelaren Neymar verkar inte ha samman syn.
Här är hans nya älskarinna en 20-årig influencer Amanda Kimberlly.

Hon kan ju vara född med sådana läppar…om så är fallet så tycker jag att det är befogat med en skönhetsoperation för att göra en en läppförminskning.:)
Men allt är ju upp till betraktaren sägs det.

1706541739047.jpeg

Jag bryr mig inte om andra gör skönhetsoperationer, avtändande likt sk "Tramp stamps" i mina ögon och glad att min bättre hälft inte är inne på den banan som uppenbarligen bottnar i taskig självkänsla/självförtroende.
Om det hjälper mot psykiskt lidande eller efter skador kör på.

/ SatanG

Tillbaka
Topp