Sluta att kissa i havet

I expressen kan man idag läsa följande : Experten: Sluta kissa i havet
Ska man skratta eller gråta? Finns det någon anledning att betala denna blaska prenumerationspengar ? Min åsikt är nej.
Finns det nån media kvar som är värd att läsa? Nej på det också.
MVH
Lilla Fridolf
Var ska fiskarna (gäddor mm) kissa? Kan bli jobbigt om det är kö till utedasset, knepigt att hålla andan...

I expressen kan man idag läsa följande : Experten: Sluta kissa i havet
Ska man skratta eller gråta? Finns det någon anledning att betala denna blaska prenumerationspengar ? Min åsikt är nej.
Finns det nån media kvar som är värd att läsa? Nej på det också.
MVH
Lilla Fridolf
Det är lika tokigt som när man införde förbud att tömma sin toatank i båten i sjön.
Men det är fullt tillåtet att kissa i en potta och tömma i sjön.
Och det är faktiskt urinen som ställer till ev problem och inte avföringen.
Det har skrivits spaltmeter om detta i våra båttidningar.

Livet är gött
Världen är stor
Här sitter vi
Jag och min bror
Fisken i sjön
Spyr nog nu
Den är nog äcklad
Eller vad tror du?

Man skall inte pissa vattnet, men ger tillstånd att kinesiska företag i Sverige får släppa ut 900 ton metylenklorid.
Hej.
Jo man får pissa rätt mycket för att komma upp i de volymerna. Det verkar som att det bara är miljöpartister som jobbar som journalister. Varje dag är det artiklar om dödshetta, dödsregn, extrem väder och fan o hans moster. Det måste vara ett helvete att ligga vaken om nätterna och oroa sig för allt.
MVH Lilla Fridolf

Hej.
Jo man får pissa rätt mycket för att komma upp i de volymerna. Det verkar som att det bara är miljöpartister som jobbar som journalister. Varje dag är det artiklar om dödshetta, dödsregn, extrem väder och fan o hans moster. Det måste vara ett helvete att ligga vaken om nätterna och oroa sig för allt.
MVH Lilla Fridolf
Och Trump.

Ha ha. Ja halva den svenska mediarapporteringen handlar ju om Trump. Mycket märkligt. Usa är ju ett land på andra sidan klotet, men här i Sverige avhandlas allt som Trump gör som om det vore svensk inrikespolitik. Finns ingenting som inte är värt att rapportera om. Frisyren, snubblat på flygplanstrappa, mm, mm ,mm. Jag tycker att det är ett underbetyg till svensk journalistik. MVH Lilla Fridolf

Ha ha. Ja halva den svenska mediarapporteringen handlar ju om Trump. Mycket märkligt. Usa är ju ett land på andra sidan klotet, men här i Sverige avhandlas allt som Trump gör som om det vore svensk inrikespolitik. Finns ingenting som inte är värt att rapportera om. Frisyren, snubblat på flygplanstrappa, mm, mm ,mm. Jag tycker att det är ett underbetyg till svensk journalistik. MVH Lilla Fridolf
Tycker det är sjukligt och svensk media som extrema gällande han.
Kanske borde fokusera mer på vår närhet och objektivt.
Dom är ju helt maniska.

Snubbel i flygplanstrappa har han själv hånat Joe Biden för så som man bäddar får man ligga.

Snubbel i flygplanstrappa har han själv hånat Joe Biden för så som man bäddar får man ligga.
Misstänker att detta kan även en vältränad 20 åring göra , kanske inte tre ggr på väg upp som biden gjorde, men att snubbla till är inget konstigt utom för vänstern som har en ständigt snubblande klump mellan axlarna, att det var bland annat Obama som höll i spakarna kunde man lätt lista ut med lite funderingar utanför ramarna

Misstänker att detta kan även en vältränad 20 åring göra , kanske inte tre ggr på väg upp som biden gjorde, men att snubbla till är inget konstigt utom för vänstern som har en ständigt snubblande klump mellan axlarna, att det var bland annat Obama som höll i spakarna kunde man lätt lista ut med lite funderingar utanför ramarna

Att lyckas få in politik i en tråd som heter "Sluta kissa i havet" är en prestation i sig ! 555

Trump är allt annat än en vältränad 20 åring eller har du en annan uppfattning om åldern på Trump?

Tillbaka
Topp