Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Phuket Town.
@Tulpan! Läskunnig är jag, men inte skrivkunnig, inte på svenska i alla fall.Om du var läskunnig skulle du vetat att jag sålde mina bc i julas.
Det riktiga Thailand är där man inte talar thai.Är väl Khon Kaen? Phuket, Bangkok och Pattaya tillhör inte Thailand!![]()
Som vissa kanske har märkt så gillar jag att rätta folk som särskriver. Min vision var att folk skulle sluta särskriva men jag känner att jag inte gör någon skillnad. Ska jag sluta rätta folk som särskriver på detta forum och låtsas om att jag inte ser särskrivningarna?
@magunnar Tycker du skriver riktigt bra för att knappt bott i Sverige, och den som inte förstår vad du skriver har större problem med att läsa än vad du har med svenska skriften@Tulpan! Läskunnig är jag, men inte skrivkunnig, inte på svenska i alla fall.
Min fråga var ett lite skämt till att få dig att tänka på något annat än särskrivningar här.
Jag behöver inte googla på svaret på BC har ett graf på den och kollar dagligen.
Viste väl att du hade såld de, men du hade snackat lite om du skulle kanske gå in igen?
Att det går dåligt för BC är tolkningsfråga.
Vist den har inte gått upp så mycket men jag investerar i terminer på BC.
Jag tror inte att jag behöver förklara för dig vad terminer är.
Men vilket tjafs som har varit här om inget.
En dum fråga om BC herregud vad larvigt.
Och på ditt svar översittare. NEJ är inte alls.
Hur tolkar du denna enkla fråga?
Hur går det me BC Tulpan.
Min käre vän,
jag hoppas allt går bra för dig i framtiden![]()
@Micke.T ! Nu blev jag rörd till tårar, va snäll du är@magunnar Tycker du skriver riktigt bra för att knappt bott i Sverige, och den som inte förstår vad du skriver har större problem med att läsa än vad du har med svenska skriften
Sedan att kalla dig översittare är ju helt absurt, ödmjukare Islänning får man leta efter![]()
@Tulpan! Läskunnig är jag, men inte skrivkunnig, inte på svenska i alla fall.
Min fråga var ett lite skämt till att få dig att tänka på något annat än särskrivningar här.
Jag behöver inte googla på svaret på BC har ett graf på den och kollar dagligen.
Viste väl att du hade såld de, men du hade snackat lite om du skulle kanske gå in igen?
Att det går dåligt för BC är tolkningsfråga.
Vist den har inte gått upp så mycket men jag investerar i terminer på BC.
Jag tror inte att jag behöver förklara för dig vad terminer är.
Men vilket tjafs som har varit här om inget.
En dum fråga om BC herregud vad larvigt.
Och på ditt svar översittare. NEJ är inte alls.
Hur tolkar du denna enkla fråga?
Hur går det me BC Tulpan.
Min käre vän,
jag hoppas allt går bra för dig i framtiden![]()
Bara för att BC har sjunkit så behöver det inte gå dåligt.
Volatilitet skapar ju förutsättningar på att tjäna en massa stålar.
Det var exakt min mening också. @magunnar är ingalunda en islänning som har påverkats av "Svarta Döden" på Island. För er som inte vet - även jag föredrar Coke Zero framför det hemska Brennivinet.@magunnar Tycker du skriver riktigt bra för att knappt bott i Sverige, och den som inte förstår vad du skriver har större problem med att läsa än vad du har med svenska skriften
Sedan att kalla dig översittare är ju helt absurt, ödmjukare Islänning får man leta efter![]()
Varför ska man rätta en vuxen människa som skriver på forum?Ingen kan hjälpa om man är vänsterhänt eller dyslektiker. Dyslexi är ett handikapp och skall hanteras därefter. Att trakassera någon som lider av ett handikapp är mycket lågt. Därmed inte sagt att det är fel att påpeka språkfel, tvärtom kan det säkert hjälpa någon att bli bättre.
Hahaha, då gäller det att ha mängder med toapapper på lagerDärför jag inte har råd att vara hemma. Räcker jag loggar in på mitt Avanza och klickar på något så skiter det sig![]()
För mig är det tvärtom jag kan prata mer än jag förstår med okända om dom maler på.
Men basic kan jag och jag kan sitta ner som jag gjorde hos grannarna sista helgen och ta ett par öl.
Frugan var inte med hon sov och dom pratade ingen Engelska.
Men att gå därifrån till att påstå att man snackar Thai är löjligt sålänge man inte kan skriva en B uppsats i språket kan man det inte.
Kunna delar av ett språk är inte samma sak![]()
Bara för att BC har sjunkit så behöver det inte gå dåligt.
Volatilitet skapar ju förutsättningar på att tjäna en massa stålar.
Jag gillar starkt din humor @UbonOm jag fattar rätt så är köpare villiga att just nu betala 44" för Bitcoin, (en ekonomisk tillgång) och säljarna är villiga att sälja på priset 66", ett ganska stort glapp...och detta säger mig att en nedgång är att vänta, måste ringa byggfirman som ska få bygga till kolkällaren...![]()