Det är bara att ta ut pension i förtid. Hur svårt kan det va?Jag jobbar... fast jag egentligen vill vara hemma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Det är bara att ta ut pension i förtid. Hur svårt kan det va?Jag jobbar... fast jag egentligen vill vara hemma.
Jag brukar jobbe från 08.15 på mörra till runt 18,30 på kvälla, på lördag kan det bli 5 timmar likaså på söndag och jag blir snart inte yngre heller! PS:bra på götlaborska vah?Är det bara jag som jobbar här
Alla andra som skriver verkar lägga ner mer arbete och energi på att inte arbeta men få det att se ut som dom gör det?
Nu är jag klar för dagen klockan är 20:20 så skall gå från kontoret nu
Imorgon blir det fullt upp på däck.
Äh, inte skall ni bråk ni två goa gubbar ,eller? Skål på er båda!Som vanligt så är du dum och generaliserande , du vet inte ett skit om mig , jag har en mängd kompetenser inom hantverk jag skaffat mig genom olika kurser ,utbildningar och fritidsintressen , samt många år som arbetande servicetekniker inom fastighet , att jag sista 10 åren suttit som förvaltare innebär inte att jag inte är en kunnig hantverkare , dessutom var skrev jag att de gick för svarta löner , tala om för mig var ? Du beskyllde mig just för att utnyttja dessa för skitlöner under avtal .. är du riktigt Ok Kurant ??? Hur fn tänker du , kanske skall du gå och sova en stund , ev vakna upp som en nyktert tänkande individ . Tänker inte lägga mer tid att besvara din inlägg vidare .
Nä om det var Göteborgska så är du helt kass på detJag brukar jobbe från 08.15 på mörra till runt 18,30 på kvälla, på lördag kan det bli 5 timmar likaså på söndag och jag blir snart inte yngre heller! PS:bra på götlaborska vah?
Äh, inte skall ni bråk ni två goa gubbar ,eller? Skål på er båda!
Men viljan att medla fanns ju , men jag väljer vilka jag gillar ... har fått lite kunskap under dagen HeheheNä om det var Göteborgska så är du helt kass på det
Fick mig mer att tänka på Emil i lönneberga.
555 Emil kommer från Småland, och det han skrev var absolut inte Småländska. Nej jag vill ha det till en skogsmulle från VärmlandsskogarnaNä om det var Göteborgska så är du helt kass på det
Fick mig mer att tänka på Emil i lönneberga.
Aha, du har besökt stallet, gubbfan som knappt träffat mig, men vet allt ...... ett riktigt äckel.Förstår inte att du inte håller dig till Phillipinerna ,. Du vet ju inte ett smack om Thailand .Har varit i en stad nära mig idag , där var du välkänd må jag säga,de visste det mesta om Dig Kurant ,, Skulle inte sticka ut hakan så som du gör 5555555 Och vad du tycker om mig , det bryr jag mig lita litet om som när katten skiter i rabatten
Ingen är större än du förstås , men hotar du mig????555 Bra att du håller dig på behörigt avstånd . du är ju en fjant i mina ögon ,, speciellt efter idag
Lägger inte mer tid på denna ..... , jag har haft en grymt bra dag , käkat hemgjorda köttbullar med potatismos samt löksås . Suttit och snackat jakt och massor av trevligt umgänge med trevligt folkJa hur skall detta sluta som tråden lyder. 2 gubbar som sitter i paradiset och retar upp varandra.
Min undran i det tysta är, varför ska man sitta vid datorn och skriva en massa skit på forum, när det finns så mycket annat att göra. Vad fan har ni tråkigt eller?. Jag har det just nu, men det beror mest på vädret.
555 Bra att du håller dig på behörigt avstånd . du är ju en fjant i mina ögon ,, speciellt efter idag Stoppar dig i ignorera facket , ihop med ett par andra som nu blivit avstängda ett tag . Mors
Hmm, det var väldigt vad herrarna är vänliga idag. Det är kanske tråkigt där nere i paradiset?Ingen är större än du förstås , men hotar du mig????
Det har du inget för,,,, haha, din barnslige SD fjant.... men det är inget brott att inte vara en vass kniv i lådan......
Ja, kan bara hålla med, men ändå fundersam varför man ska sitta i paradiset och posta svensk politik hela tiden, när det finns oändliga trevliga saker att göra i paradisen.Ja hur skall detta sluta som tråden lyder. 2 gubbar som sitter i paradiset och retar upp varandra.
Min undran i det tysta är, varför ska man sitta vid datorn och skriva en massa skit på forum, när det finns så mycket annat att göra. Vad fan har ni tråkigt eller?. Jag har det just nu, men det beror mest på vädret.
Vi ställde in älgjakten idag, gick till jobbet några timmar istället. har skjutit 2 vuxna samt 3 kalvar, vår plan 50% är klar.Lägger inte mer tid på denna ..... , jag har haft en grymt bra dag , käkat hemgjorda köttbullar med potatismos samt löksås . Suttit och snackat jakt och massor av trevligt umgänge med trevligt folk
Jag är inte i paradiset , jag är i Thailand , har träffat trevliga människor idag och ätit gott .. Thailand är skönt på vintern , men paradis , det anser jag nog inte att det är , det är bra , Sverige på sitt sätt och här på ett annatHmm, det var väldigt vad herrarna är vänliga idag. Det är kanske tråkigt där nere i paradiset?
Helt rätt Phonta. Thailand är inte ett paradis för oss som vet hur det verkligen är och fungerar, men det landet har så mycket annat än eländeJag är inte i paradiset , jag är i Thailand , har träffat trevliga människor idag och ätit gott .. Thailand är skönt på vintern , men paradis , det anser jag nog inte att det är , det är bra , Sverige på sitt sätt och här på ett annat
Hade inte sagt det bättre själv @Krille men något måste saknas om man orkar bråka i värmen i dessa 2 paradisJa hur skall detta sluta som tråden lyder. 2 gubbar som sitter i paradiset och retar upp varandra.
Om din vän inte kommer överens med vår medlem kurant hör inte hit på thaisnack.555 Bra att du håller dig på behörigt avstånd . du är ju en fjant i mina ögon ,, speciellt efter idag Stoppar dig i ignorera facket , ihop med ett par andra som nu blivit avstängda ett tag . Mors