Hur skall detta sluta

Är det bara jag som jobbar här ;)
Alla andra som skriver verkar lägga ner mer arbete och energi på att inte arbeta men få det att se ut som dom gör det?
Nu är jag klar för dagen klockan är 20:20 så skall gå från kontoret nu ;)
Imorgon blir det fullt upp på däck.
Jag brukar jobbe från 08.15 på mörra till runt 18,30 på kvälla, på lördag kan det bli 5 timmar likaså på söndag och jag blir snart inte yngre heller!:p:p PS:bra på götlaborska vah?:):);):p

Som vanligt så är du dum och generaliserande , du vet inte ett skit om mig , jag har en mängd kompetenser inom hantverk jag skaffat mig genom olika kurser ,utbildningar och fritidsintressen , samt många år som arbetande servicetekniker inom fastighet , att jag sista 10 åren suttit som förvaltare innebär inte att jag inte är en kunnig hantverkare , dessutom var skrev jag att de gick för svarta löner , tala om för mig var ? Du beskyllde mig just för att utnyttja dessa för skitlöner under avtal .. är du riktigt Ok Kurant ??? Hur fn tänker du , kanske skall du gå och sova en stund , ev vakna upp som en nyktert tänkande individ . Tänker inte lägga mer tid att besvara din inlägg vidare .
Äh, inte skall ni bråk ni två goa gubbar ,eller? Skål på er båda!:xmas_smiley::xmas_smiley::xmas_smiley:

Förstår inte att du inte håller dig till Phillipinerna ,. Du vet ju inte ett smack om Thailand .Har varit i en stad nära mig idag , där var du välkänd må jag säga,de visste det mesta om Dig Kurant :):) ,, Skulle inte sticka ut hakan så som du gör :p:p:p5555555 Och vad du tycker om mig , det bryr jag mig lita litet om som när katten skiter i rabatten
Aha, du har besökt stallet, gubbfan som knappt träffat mig, men vet allt ...... ett riktigt äckel.
Vad gäller Thailand så har jag besökt mer platser än ni två överhuvudtaget kommer att göra och ha råd med i resten av ert liv.

Njut av bilderna i ”Thailand kors och tvärs”. Vågar du göra det. Kan lägga in 20.000 extra bara för din skull, gubbe ;)

Jag har sagt det förut, reta mig och kalla mig diverse förolämpningar och jag spelar med i samma ”game” och jagar dig med blåslampa.

Var snäll och sluta kalla mig stalinist och bolsjevik, eller erkänn att det var fel så kan du bli förlåten.

Har du någon koll vad som sägs om dig ryktesvägen. Sitt väldigt stilla i båten........ :):)

Sen att du har ett personligt uppdrag att göra detta forum till ett svenskt inrikes-politiskt missnöjesforum retar mig ännu mer.

Filippinerna är mycket bättre dessutom, ingen oro för IM och visum :D:D:D

coco_media-39-1024x682.jpg

156483249.jpg

555:):) Bra att du håller dig på behörigt avstånd . du är ju en fjant i mina ögon ,, speciellt efter idag ;) Stoppar dig i ignorera facket , ihop med ett par andra som nu blivit avstängda ett tag . Mors :p:p

Ja hur skall detta sluta som tråden lyder. 2 gubbar som sitter i paradiset och retar upp varandra.
Min undran i det tysta är, varför ska man sitta vid datorn och skriva en massa skit på forum, när det finns så mycket annat att göra. Vad fan har ni tråkigt eller?. Jag har det just nu, men det beror mest på vädret.;)

Ja hur skall detta sluta som tråden lyder. 2 gubbar som sitter i paradiset och retar upp varandra.
Min undran i det tysta är, varför ska man sitta vid datorn och skriva en massa skit på forum, när det finns så mycket annat att göra. Vad fan har ni tråkigt eller?. Jag har det just nu, men det beror mest på vädret.;)
Lägger inte mer tid på denna ..... , jag har haft en grymt bra dag , käkat hemgjorda köttbullar med potatismos samt löksås . Suttit och snackat jakt och massor av trevligt umgänge med trevligt folk :)

555:):) Bra att du håller dig på behörigt avstånd . du är ju en fjant i mina ögon ,, speciellt efter idag ;) Stoppar dig i ignorera facket , ihop med ett par andra som nu blivit avstängda ett tag . Mors :p:p
Ingen är större än du förstås , men hotar du mig????
Det har du inget för,,,, haha, din barnslige SD fjant.... men det är inget brott att inte vara en vass kniv i lådan...... :):):)
Hmm, det var väldigt vad herrarna är vänliga idag. Det är kanske tråkigt där nere i paradiset? :rolleyes:

Ja, kan bara hålla med, men ändå fundersam varför man ska sitta i paradiset och posta svensk politik hela tiden, när det finns oändliga trevliga saker att göra i paradisen.
Men visst skulle jag vara trevligare och det utan att bli kallad ”stalinist eller bolsjevik” som får mig ur focus.
Värsta förolämpningen..............

Jag har fullt upp på dagtid men på kvällen och tidig morgon är ju en tråkigare del av dygnet när man har tid över....

Lägger inte mer tid på denna ..... , jag har haft en grymt bra dag , käkat hemgjorda köttbullar med potatismos samt löksås . Suttit och snackat jakt och massor av trevligt umgänge med trevligt folk :)
Vi ställde in älgjakten idag, gick till jobbet några timmar istället. har skjutit 2 vuxna samt 3 kalvar, vår plan 50% är klar.
Ha det så gott nu och lev, för livet går fort, och det är ju det enda vi vet, att det tar slut en dag.

Jag är inte i paradiset , jag är i Thailand , har träffat trevliga människor idag och ätit gott .. Thailand är skönt på vintern , men paradis , det anser jag nog inte att det är , det är bra , Sverige på sitt sätt och här på ett annat ;)
Helt rätt Phonta.:) Thailand är inte ett paradis för oss som vet hur det verkligen är och fungerar, men det landet har så mycket annat än elände:)

Hade inte sagt det bättre själv @Krille ;)men något måste saknas om man orkar bråka i värmen i dessa 2 paradis:afro:
Jag kunde lätt tipsa om en Leo med is:pmen gör förmodligen saken bara värre:)

Om din vän inte kommer överens med vår medlem kurant hör inte hit på thaisnack.
Vad ni sen har diskuterat på er träff hör fortfarande inte hit.

Du och andra måste lära er att skilja på olika medlemmar på olika forum.
Jag personligen tittar på vad som händer här och inte vad ni gör på andra sidor, detta är en snäll varning.

Tillbaka
Topp