Song krat i helgen 14/4-2018

A

Anonymius

Gäst
För att lugna alla vänsterpartister och skatte ivrare, kan jag informera att frugan kom hem från Songkran nu och ingen matförsäljning förekom inom templets område.. Ni kan sova lugnt i natt.. Ingen skatt har försvunnit inom templets område.. Ni kan nu ringa Jonas Sjöstedt och meddela att faran är över..!!! :eek: Ni kan pusta ut...
Nu kan ni sjunga internationalen och prisa skatteverket !!! :p:p:p Nu är Svart, rött och vitt...
Halleluja!!! :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:
Ja, @Pepsi jag förstår mig inte på dig, du verkar ju vara fullständigt utsocknes, men skit i det, kommer i fortsättningen inte kommentera något av vad du skriver???

Ubon

Forumveteran
Ubon skiter fullkomligt i vem som fick sista ordet, lägg av, lägg ner, Ubon är med på forumet dels för att jag vill, men som det är nu så tror jag nog att jag blir mer tillfredställd av att borra några 7 millimetershål i några plåtbitar, nu ber jag Er återigen, lugna ner Er, det behövs inte några efterslängar, Jag är trött på att läsa om privata dispyter, om det är någon på forumet som inte vill att Ubon skriver här så är det bara att säga till, så löser Ubon problemet. Har vi förstått varandra? tack för din förståelse, Ubon

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Ubon skiter fullkomligt i vem som fick sista ordet, lägg av, lägg ner, Ubon är med på forumet dels för att jag vill, men som det är nu så tror jag nog att jag blir mer tillfredställd av att borra några 7 millimetershål i några plåtbitar, nu ber jag Er återigen, lugna ner Er, det behövs inte några efterslängar, Jag är trött på att läsa om privata dispyter, om det är någon på forumet som inte vill att Ubon skriver här så är det bara att säga till, så löser Ubon problemet. Har vi förstått varandra? tack för din förståelse, Ubon
Kan bara hålla med. Vi manar herrarna till besinning. :wai:

Topp