Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
@Berralund bättre ett par halv kassa bilder än inga alls![]()
Dina bilder är mycket bättre än mina, @Lyco . Och jag håller med dig om vindarna, du var där senare än vi och jag kan säga att det är betydligt behagligare i uterummet här hemma.
Tyvärr dök nog ganska många upp som tog tillfället i akt att få lite billig thaimat, jag såg tom några som försåg sig utan att lägga något i boxarna. Dåligt!
HTC Butterfly= bra bilder
Jo, det är faktiskt ganska vanligt det där, många snyltar. Jag tycker faktiskt att man kan lägga en tjuga eller något. Sen har ju många bidragit till råvarorna som tillagas och det må ju vara hänt om de inte lägger.
Min fru brukar ha med sig mat som vi ställer på det gemensamma bordet, men jag vet vad du menar, snyltare finns överallt. Jo vi var väl där runt elvasnåret och åkte tre, det räckte för mig.
Men de mer vanliga sammankomsterna de har så är det riktigt mysigt att snacka med de andra gubbarna och utväxla lite historier och käka och växla några ord med munken, han är ganska rolig ibland.
Då var vi där samtidigt, vi var där från ca 11 till 1230. Vi är dock inte där särskilt ofta, men jag håller absolut med dig om munken, han är väldigt trevlig.