Surgubben lever ...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ja sicka "surgubbar"!!!!...hahaha, hoppas man inte blir sån.. och karma för denna...för bövelen!

Der fanns en gubbe här i stan, han hade inte alla hästar hemma.
Möttes vi på trooaren så kaundehan skälla ut mig utav helv..te utan jag har gjort honnom illa, det var olika saker varje gång men jag bara flinade o gick förbi honnom.
det var ju inte bara mig han kunde gå fram till okända personer o skälla ut dom.
Efter nått år så försvann han bara kanske det var nån som blev arg på honnom istället.
Det var synd att det inte fanns mobilkamera så man kunde spela in honnom

Surgubben som drabbade mig och kompisarna när vi var små gick inte av för hackor. Sparkade vi boll och bollen råkade hamna i hans trädgård så skar han sönder den och dessutom fick vi en utskällning som hette duga. :'(

Dessutom attackerade han våra föräldrar och det slutade med att han åkte dit för egenmäktigt förfarande och fick ersätta bollarna + böter. :nod:

Vi hämnades också genom att spränga hans brevlåda på nyår och dessutom "palla" en del av hans frukt när han och surkärringen var borta. ;D

Ja detta är ju roligt, men samtidigt är väl detta sjuka människor som behöver hjälp. Sen har jag faktiskt väldigt stor förståelse för folk som reagerar över saker i samhället idag.

Min bild av sammhället idag är för jävligt rent ut sagt, folk är såååååååå egocentrerade, ser sig själv som centrum i universum och uttalar sig i ordalag av fullständiga iditoter, så visst fan blir folk sura.

Världen idag har helt tappat förstånd samt förnuft och det är detta vi röstar på så vi är alla medbrottslingar till den verklighet vi lever i.

Vad anbelangar mig själv trivs jag som fisken i vattnet och har överseende med de som inte ser som jag, jag försöker gå den väg som är mest framkomlig utan att störa andra!

Lyco

Ett av de stora problemen idag är nog att mentalsjukvården är så nedbantad, människor som förr fick hjälp på sjukhus och vårdavdelningar måste idag klara sig själva i samhället med hjälp av mediciner. I vissa fall fungerar det säkert utmärkt medan det i andra blir problem.

Därmed inte sagt att personerna i inslagen är sjuka, alla kan ju ha en dålig dag.

"gunnarg " sa:
Varför skall man försöka vara rolig på andra människors bekostnad. :thumbsdown:

Därför att det ofta är just andra människor som är roliga. Speciellt sura gubbar uppför ju sig roligt och det är betydligt roligare att ge sig på äldre vita män än att ge sig på svaga grupper i samhället
"Lyco " sa:
Ja detta är ju roligt, men samtidigt är väl detta sjuka människor som behöver hjälp.

Sjuka personer är inte roligt att skämta om det håller jag med om fullständigt. De surgubbar som denna tråd handlar om anses nog relativt "friska" trots allt :D

"Phonta " sa:
Rätt så!! Dessutom så verkar ju det verkligen vara skitungar det handlar om

Instämmer till fullo. De har ingen uppfostran eftersom rädsla är den dominerande känslan hos befolkningen i Sverige, dvs om det inte är någon "svag" de kan ge sig på utan risk...

På grund av detta faktum kan man i mitt bostdshus i Stockholm, bostadsrätter, 4 våningshus, utan risk, förstöra hissen flera gånger i månaden, 2)porten, ytterdörren 2)hälla ut 3 l färg i hissen utan att ta upp efter sig...3)ställa ut byggavfall och möbler man vill bli av med utanför porten, det är någon annan som plockar upp...4)Ibland börjar någon utan omdöme borra sent på kvällen....Som tur var är det bostadsrätter annars skulle det vara mycket värre....I Pattaya aldrig något av dessa problem!

FEGHET och rädsla är dominerande krafter hos befolkningen, därav är det också möjligt att köra landet i botten....

Vilken folkgrupp tillhör de här gubbarna ? Hade det varit "hets" om de inte varit "svenskar"? :) :) :)

Personligen tycker jag att det är lågt att lägga upp sånt på nätet. Därav mitt tidigare inlägg här ovan. Personerna som filmas mår helt klart inte bra.

Hahaha, ;D ;D ;D

Härliga videor, och jag måste erkänna att dom blev ännu bättre efter jag läste en del sura inlägg här.
Det märktes ju vilka som borde vara med på klippen nästa gång.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp