Här lever du bäst på din pension.

Såg nåt program med mat Tina där hon sa att pizza stenar mm är överkurs, funkar lika bra med bakplåt och papper.
Jah har faktiskt aldrig testat bagsten så kanske stämmer det Stina säger, vet inte.
Själv kör jag alltid i ugn för det går styra temperarur något enklare.

Hej

Du läste nog inte hela artikeln, Thailand var ett av länderna som expressen hade granskat på precis samma sätt som Portugal, Frankrike och Italien m.m.

Anledningen till att jag länkade till detta var just att Thailand var ett av länderna som artikeln handlade om och Thailand är det ju många som är intresserade av på ett Thaiforum.

Mvh isan lover
Helt rätt av dig och läser man på Sparsam Skatts hemsida så är dom rätt mycket för just Thailand.
Vi som bor här vet att man klarar sig rätt bra även efter att RB har gjort Sek till en skräpvaluta.

Helt rätt av dig och läser man på Sparsam Skatts hemsida så är dom rätt mycket för just Thailand.
Vi som bor här vet att man klarar sig rätt bra även efter att RB har gjort Sek till en skräpvaluta.
Ja 5 baht för en sek va ju roligare men växelkursen är inget som stör sömnen om en säger

Jag tror allt att pizza räknas som husmanskost i Sverige idag. Jag räknar det som den enda "svenska" maten jag saknar när jag är utomlands :)

Den enda "svenska" maten jag börjar bli förbannad över att den ändras på många ställen är julbordet. På senare år har det på en hel del ställen blivit kalkonköttbullar, kalkon "skinka" och annat vilket förstör för mig som vill ha prinskorvar, köttbullar, julskinka med mera i STORA lass :) Men som tur är kan jag alltid fixa julmat hemma :)

Ett julbord utan "rögad ål" är absolut inte ett julbord.

Liknande trådar

A
Svar
18
Visningar
2 K
trollet
T
B
Svar
24
Visningar