A
Anonym
Gäst
Skönt att det nu låter som att friden återvänder till vårt älskade Thailand.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"Berralund " sa:Nej, men det finns knappast en enda politiker i sydostasien som inte är mer eller mindre korrupt. Och kanske inte på dom flesta andra håll i världen heller.
"BaBoo " sa:Jaha.. så man e skyldig fastän att det inte finns bevis då?
Ungefär som "alla gubbar som åker till Thailand e pedofiler för det finns massa av gubbar där som e pedofiler"
Vet inte.. men jag e inte pedofil och om nån anklagar mig för detta så tar jag för givet att de har goda grunder och bevis.
Ungefär som "alla gubbar som åker till Thailand e pedofiler för det finns massa av gubbar där som e pedofiler"
Vet inte.. men jag e inte pedofil och om nån anklagar mig för detta så tar jag för givet att de har goda grunder och bevis.
"Berralund " sa:Jag kan inte se någonstans att jag har nämnt sagda avvikelse i det inlägg du citerade så jag förstår inte vad du menar.
"Hans Svensson " sa:Förhoppningsvis ställs Suthep inför rätta och hamnar i fängelse för uppvigling. Detta har skadat Thailand ngt oerhört ekonomiskt, hoppas nu fortsättning blir lugnare och att situationen i Bangkok förbättras och att vi slipper det här på våra semesterresor. Bra info fås på http://www.swedenabroad.com/sv-SE/Ambas ... -Thailand/
"Phonta " sa:Tycker att ditt resonemang haltar en del, förstår du Thai så vet du att det Suthep har skrikit om i flera månader ,inte är annat än uppvigling,dessutom så har han utfört samhällsomstörtande demonstartioner, m.m. det kommer nog mer av detta skall du se..
Med tanke på din åsikt om demokrati i Sverige och SD
Vet inte om du vill leva i ett Sverige där din kultur är förbjuden , det är vad vissa vill förbjuda , samt även kristendomen skall enligt vissa starka grupper förbjudas, Att uttrycka sin åsikt är ok, men inte att kalla SD för nazister mm. detta på grund av att de inte är PK som du tydligen vet vad det är ...
I Thailändsk TV sades det häromdagen att de var oroade över att det blivit mycket "Muslimer" i vissa delar av Pattaya, varför oroa sig ? ,De bygger moskeer skaffar 10 barn medans Thaisen har två eller tre....De jobbar i alla fall, och i Thailand så fungerar de i samhället i stort, de är dessutom Thai av födsel och uppbär inte socbidrag mm. Står heller inte för större delen av Thailands kriminalitet... :
MAO inte som i Sverige ...............................
"Phonta " sa:Nu finns det arrestorder pa aset,han ar misstankt for mord ,lite varre an vad Thaksin ar domd for .....
Och sprack hela bubblan for samtliga travhastar
Åsnorna skall vi tolka det som att du menar oss andra på forumet och stallet erat nya forum?"areeya " sa:;D
...uttalade sig han tvärsäkert som inte platsar i stallet utan bor bland åsnorna.... ;D ;D
"Jonas " sa:Åsnorna skall vi tolka det som att du menar oss andra på forumet och stallet erat nya forum?