Suthep inte bättre än någon annan

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Beklagligt att det var vid fel hus. Du skulle ha hängt ut en rödflagga. :-X :-X

;D ;D och nu kommet efterrakningen for "lill H itler" ,domstolsinstallelse,atal for uppvigling mot statsmaktens regering, forsok till att uppvigla folk till revolt och stortande av folkvald regering....Kan bli tungt for dumskallen..I jamforelse mot Yingluck sa har de inte mycket pa henne ,vilket kommer att utvisas snart,bara fortal av Suthepanhangarna ....

Det fula namnet han fatt nu efter sina tal anvands dagligen i Tha TV ,sa det ar inte mitt pafund,utan TV3 Thailand

"krister " sa:
??? Bara för man e emot ren ideoti måste man va kommunist, eller vad?
Krister jag läste i en av trådarna när man blir över 60 år så tål man mindre. Inte är du väl 60 år men det är jag så lite mera borde du tåla. Det hade inget med komunism att göra utan att sopbilen stannar vid gula och gröna tunnor. Skulle vara humor men den passar inte alla om man inte är med i gruppen som har bildats under åren som säkert många har upplevt.

63 år ock läskunnig, gott så lång.

Hellre en diktator vid makten än en diktator som är idiot vid makten,
jämför Nordkorea....

Hur tanker du nu?...Battre att ha en diktator an en folkvsld regeting..?eller......

Suthep ar inget val, han ar en galning och kommer inte att fa annat an fangelse far vi hoppas...

varfor acceptera en galning pga att Nordkorea har en liten galen snorunge som ledare..... ::)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp