SV: som-tamm

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"legolas " sa:
Jag tror helt enkelt att glimten66, Berralund och Mats49 är rädda att ni inte får ligga med Era fruar om ni inte spelar förtjusta i den maten... fan ni gör ju allt för ett ligg ju..
Nä man skall ha sina värderingar i behåll även om det blåser snålt ifrån ljumskarna...
;D ;D ;D

NEJ DU lego ligga det gör ja på semestern här hemma jobbar ja bara till frugans förtret
e du inte snäll sä ska ja se till att frugan lagar till nåt till di nästa gång Farang mat me en gnutta sting ;)

"legolas " sa:
ja jääklar vad rätt du hasr.. jag sprang över stock och sten innan man hade sitt på det torra vad det gällde tjejer. jag smakade t.om på äcklig svamp hemma i Sverige. käkade med ett leende den vidrigt äckliga levern eller njuren av något stackars djur som hamnat på vårt falangbord hemma i falangland.

Så ja jag gjorde allt förut för att få mig ett nummer. Och det gör ni nu också Era mesar... ;D ;D ;D

Jag äter som-tam för att jag gillar det och tycker det smakar gott, annars skulle jag inte äta det... 8)

//Peo

"legolas " sa:
ja jääklar vad rätt du hasr.. jag sprang över stock och sten innan man hade sitt på det torra vad det gällde tjejer. jag smakade t.om på äcklig svamp hemma i Sverige. käkade med ett leende den vidrigt äckliga levern eller njuren av något stackars djur som hamnat på vårt falangbord hemma i falangland.

Så ja jag gjorde allt förut för att få mig ett nummer. Och det gör ni nu också Era mesar... ;D ;D ;D
Ljuva ungdomsminnen.

Prova strimmlad Vikål! ...funkar! sen krydda som vanligt! ...men ta en bit krabbklo istället för "Pho"!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp