Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
"Janne " sa:De undrade varför jag hade tandkräm i kylen, det var kalles kaviar, men de såg den glada killen på tuben visa tänderna ...
"legolas " sa:Sluta nu mackes, be dom dra åt H....... spara Era inlägg nu till innan kl. 09.00 imorgon så vi slipper dessa sötslippriga inlägg som man tror mest är skrivna av Astrid Lindgren och hennes krösamaja.
legolas
Du har hamnat i fel tråd igen.Läs trådrubriken."BERTIL " sa:VEM HAR DÅLIGT MORRONHUMÖR? INTE JAG ÄR VÄLLDIGT GLAD PÅ MORGONEN.
"Justin Case " sa:Mitt försök att vara rolig föll visst platt.
Du har inte angivit något tidsspann.
Klockan 9 är klockan 9 och inte 8.59 eller 9.01.
Allt efter 09.00 är, just efter 09.00 Dvs fram till och med 08.59 nästkommande dag.
Så något tidsspann kan inte jag se ( sånär som den nano-tiden när klockan är prick 09.00)
Det var ju tråkigt att det var jag som fick förklara detta för dig.
"Berralund " sa:Förbaskade döskallar!! Bara att nämna ordet harmoni är för fasen ett hån. Bara utsikten att sitta en halv dag på MIG i Malmö för att svägerskan skall få stanna längre gör mig vansinnig.
Och kom för fan inte och snacka om fördel att bo i Thailand, här är det svensk tid som gäller, inget annat. Punkt!!
"Berralund " sa:Sådana åsikter skiter jag i. Det är en jäkla tur att han inte får vara med och bestämma i alla fall. Ocu import - helt jäkla fel uttryck. Hon hjälper till här hemma med bebisen och hushållet, inget annat. Capisce??