SV: Tidigt på morgonen = argsinta oövertänkta inlägg!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag ber om ursäkt, en helt felaktig uppgift om Tiffy som jag fått och återgav utan att kolla.
Inte förbjudna i Sverige och innehåller inte amfetamin!!! :police:

Men bra är de!!! :afro:

Jag tycker att det här är en skittråd.
Jag är aldrig vaken innan pressläggningstiden har gått ut.... :nod:
Jag kan därför inte skriva något.Inte om reglerna ska följas.

Detta kanske är till gagn och glädje för er andra?
Sir One håller truten och sitter på sin sängkant och ser morgonsur ut. :'(
Klockan nio om morgonen, måste vara tupparna som väckt trådskaparen.

Var har elakheten i den här tråden tagit vägen? Själv kallade jag min personal för källinge stue............. och använde bande ord.........

Tidigt på morgonen = argsinta oövertänkta inlägg!!

"legolas " sa:
Sluta nu mackes, be dom dra åt H....... spara Era inlägg nu till innan kl. 09.00 imorgon så vi slipper dessa sötslippriga inlägg som man tror mest är skrivna av Astrid Lindgren och hennes krösamaja.

legolas

Kan inte du hålla dig borta från ett enda inlägg? Ta nu för f-n och kamma dig och håll fingrarna bort från sånt du inte har att göra med. Skaffa dig ett liv!!!

Förbannade meteorologer. Lovar sol men det är mulet och blåsigt istället. 8 grader. *#@€£¤@$!! :mad: :mad:

Samma här regn lovat sol helvete , ska ut och titta på mina travhästar idag. Sverige är jobbigt vädermässigt

Ett jävla gnäll för på er för lite regn här hos mig kan ni snacka om ett #¤¤%&&// väder regn snö om vartannat och 0 gradigt sen vann jag bara 70 kr på alla lotter jag fick på födelsedagen igår tycker väl man kunnat få en miljon eller två iaf :mad: :mad: :( :'(

Justin...i all vänlighet....tror du får dunka dej själv i ryggen...med din inställning....

MVH,
Areeya

"Justin Case " sa:
Mitt försök att vara rolig föll visst platt.
Du har inte angivit något tidsspann.
Klockan 9 är klockan 9 och inte 8.59 eller 9.01.

Allt efter 09.00 är, just efter 09.00 Dvs fram till och med 08.59 nästkommande dag.

Så något tidsspann kan inte jag se ( sånär som den nano-tiden när klockan är prick 09.00)
Det var ju tråkigt att det var jag som fick förklara detta för dig.
:):):)

Och nu bröt du själv mot det!! ;) ;) ;)

Förbaskade döskallar!! Bara att nämna ordet harmoni är för fasen ett hån. Bara utsikten att sitta en halv dag på MIG i Malmö för att svägerskan skall få stanna längre gör mig vansinnig.

Och kom för f-n inte och snacka om fördel att bo i Thailand, här är det svensk tid som gäller, inget annat. Punkt!! :mad: :mad: :mad:

Tidigt på morgonen = argsinta oövertänkta inlägg!!

"Berralund " sa:
Förbaskade döskallar!! Bara att nämna ordet harmoni är för fasen ett hån. Bara utsikten att sitta en halv dag på MIG i Malmö för att svägerskan skall få stanna längre gör mig vansinnig.

Och kom för fan inte och snacka om fördel att bo i Thailand, här är det svensk tid som gäller, inget annat. Punkt!! :mad: :mad: :mad:

Du skall vara dj-igt glad att din Thailändska import får stanna i Sverige överhuvudtaget, hade Phonta fått bestämma hade det sett annorlunda ut.

Sådana åsikter skiter jag i. Det är en jäkla tur att han inte får vara med och bestämma i alla fall. Ocu import - helt jäkla fel uttryck. Hon hjälper till här hemma med bebisen och hushållet, inget annat. Capisce?? :mad: :mad: ;)

"Berralund " sa:
Sådana åsikter skiter jag i. Det är en jäkla tur att han inte får vara med och bestämma i alla fall. Ocu import - helt jäkla fel uttryck. Hon hjälper till här hemma med bebisen och hushållet, inget annat. Capisce?? :mad: :mad: ;)

Inget annat? Sure? 8) :-*

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp