SV: Tidigt på morgonen = argsinta oövertänkta inlägg!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Berralund " sa:
Sådana åsikter skiter jag i. Det är en jäkla tur att han inte får vara med och bestämma i alla fall. Ocu import - helt jäkla fel uttryck. Hon hjälper till här hemma med bebisen och hushållet, inget annat. Capisce?? :mad: :mad: ;)
Svartarbete förmodar jag. :police:

"legolas " sa:
Vi har ju en fördel till vi som bor här i Thailand.... Vi kan ju använda BÅDE svensk tid som thaitid fram till kl. 09.00

Detta är ju bra då man måste svara en massa dårar som skriver på fel tider och som bara skriver dumma saker.

fan ta Er
legolas

och vad fasen får dig tro att du har rätt utnyttja svensk tid? Du har lika stor rätt till det som jag har att utnyttja thailändsk tid eller nordkoreansk tid. Skyll dig själv om du övergett Svea rike du kan inte både äta kakan och ha den kvar, jäkla utlänning!

Men vad är det med gubbarna och gummorna på forumet idag inte en enda grinig jävel? Själv vaknade jag sur som fasen och ser ut genom fönstret, 6 grader småblåsigt och mörkt/mulet.

Säger som sverker: Ska det vara så här?!!

"nakonsawan " sa:
Men vad är det med gubbarna och gummorna på forumet idag inte en enda grinig jävel? Själv vaknade jag sur som fasen och ser ut genom fönstret, 6 grader småblåsigt och mörkt/mulet.

Säger som sverker: Ska det vara så här?!!
hallo det är ju fredag, enda dagen man kan men fröjd gå till jobbet ... ingen klagan idag ... och det är ju plus glader :D

Flyttar datorns klocka så den står före klockan nio när jag skriver här, vad tror ni om detta.

Har tittat på ishockey och nu lyssnar jag på Lasse Stefanz.

Linetrivo.

"BERTIL " sa:
JAG ÄR TRÖTT PÅ DETTA STÄNNDIGA KARMAFISKE.
Missunna inte dina kamrater den otroliga glädje det innebär att få en karma.Det är lycka och har man tillräckligt mycket god karma kanske man når nirvana i nästa liv. ;D ;D ;D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp