Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, och det skulle nog underlättas av om tankarna är MOT sexköp"legolas " sa:Diplomati och en satans långt tålamod, det är inställningen för dagen. Tur att vi är svenskar då, som klarar den biten gallant... Vi får la hålla tummarna.... För egen del oftast, så tycker jag att svartsjukan från min fru är ganska mysig.....
"legolas " sa:Du Lunkan,, jag håller i "kotten" jag är ju gift och har ingen lust att sabba ett sent äktenskap i livet. Min fru har inte en susning om min inställning till att ha en trevlig tid i baren. Hon vet bara att jag har lagt den tiden bakom mig (så länge som jag är gift).
men jag tycker faktiskt att det är rent ut sagt fantastiskt med alla dessa barer och alla dessa underbart vackra kvinnor som bara älskar att vara ihop med mig...
Tänk va lätt de har att älska just mig!
"andrejsdenruskige " sa:Sitta i barer är väl bara roligt.
Ingen som tvingar en att varken dricka eller lösa ut någon brud.
Men det är roligt att lyssna på stories och se på spektaklet. Köpa en och annan lady drink till damerna, snacka skit och sedan gå hem och lägga sig.
Något du borde testa Lunkan. Kan dessutom vara nyttigt att lyssna på dessa tjejer. Alla är inte dumma i huvudet och några jobbar bara där och lever på drinkprovisionen
"legolas " sa:hahaha du e la för go Bondmannen.... hahaha!!! men en liten undran bara. Jag för min del i alla fall, tycker att det är stor skillnad på svartsjuka och svartsjuka.....
Är kvinnan.......
- svartsjuk om hon uppträder svartsjukt mot den hon älskar???
- svartsjuk om hon uppträder svartsjukt mot den hon har fångat
här nere i Thailand vare sig det är via en bar, internet eller på nåt
dansgolv??????
Handlar det om något annat härnere i Thailand eller i Sverige mellan en thaikvinna och en falangman, Om vi är riktigt ärliga nu!! Kan det vara så att den s.k. "svartsjukan" som vi kallar den härnere kanske beror mer p.g.r.a. risken av att förlora ägodelar eller inkomster????
Svartsjuka är en satans jobbig sjukdom, men man bör inte slänga den på folk som bara är egoister och ser om sin egna ekonomi, de är inte svartsjuka dom är griniga och jävligt sura över risken att bli övergivna och tillbakastoppade i den situation de befann sig INNAN vi träffade dem.
"legolas " sa:Ja där ser man, livet går fan inte att lägga i ett enkelt schema, det finns variabler på precis allting, ser det nu.... Det var ju bra i alla fall att den ene var en go madam.... Vi behöver ha sådana för vår tilltro till kvinnan som partner i alla fall tror jag!!
;D ;D ;D
"Bond " sa:Nä jag är i Sevdala. Ledig och kör en klassisk tradition. Sitter och tar några bärs efter julfirandet. Sovmorgon i morgon![]()
"legolas " sa:ord som "klassisk" och "några" och sedan se att klockan är 05.09 på morgonen,
DET FÅR MIG ATT FLABBA!!
Tack för den upplevelsen... Du är en vild fan tror jag!!! hahaha!!! Du förtjänar en stor jädra karma..
;D ;D ;D