A
Anonym
Gäst
Vem dricker flest snapsar idag?
Spången.3 st
Phonta får ej deltaga.
Spången.3 st
Phonta får ej deltaga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Vem dricker flest snapsar idag?
Spången.3 st
Phonta får ej deltaga.
55555, ja jag sitter själv med en Norrland, god öl!Ok.Norrlands räknas.
Fel av mig.Självklart får Phonta deltaga.Han lär ju inte vara Guld kandidat
Inte illa!Luktar medalj så här långt!Svårt att välja men det får bli vad som finns hemma, bara whiskey och rom. En av varje blir det innan middagen.
Några Lyco-droppar skulle sitta fint men det saknas.
Inte illa!Luktar medalj så här långt!
Spjongen 5 st
Goin fro Goold
Selfies?Ja, jag blev inte klokare
TangentsbordsoljaVad fan är Lyco-droppar?
Vår jäger tog slut igår så jag är inne på 3:dje glaset rosé om det nu räknas?
Your on.Rose delas i två enligt domaren men medaljen fins i sikte.Go for it shikkenVår jäger tog slut igår så jag är inne på 3:dje glaset rosé om det nu räknas?
Wiskey och rom smörjer dåligtNorrlands ska de va!Tangentsbordsolja
Det blir Norrlands Platina framåt natten tills det stora vemodet träder in. Då går vi över till Norrlands DiamantWiskey och rom smörjer dåligtNorrlands ska de va!
Spjonen7.Ja va F-n!Jag är inte biter!Men varför har jag inte fåt Diamant?ignen platinum heller!Så jä-la orättvis värd!Nu är råttet mågat!Guldet ska gå till Borås!Bara inte Bertil vaknar.Det blir Norrlands Platina framåt natten tills det stora vemodet träder in. Då går vi över till Norrlands Diamant
Norrlands hemligheter som Platina och Diamant är inte allmän egendom utan ”utbysses folk” får hålla till godo med Guld.Spjonen7.Ja va F-n!Jag är inte biter!Men varför har jag inte fåt Diamant?ignen platinum heller!Så jä-la orättvis värd!Nu är råttet mågat!Guldet ska gå till Borås!Bara inte Bertil vaknar.