Tack och adjö

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Med dessa ord vill jag tacks för mig här på vårat älskade forum. Jag slutar med omedelbar verkan som forumvärd av skäl som endast admin känner till. Kanske dyker jag upp som skribent någon gång, vi får se. Detta är väldigt tråkigt men min familj är det som är viktigast i livet.

Adjö, kommer att sakna er!

Med dessa ord vill jag tacks för mig här på vårat älskade forum. Jag slutar med omedelbar verkan som forumvärd av skäl som endast admin känner till. Kanske dyker jag upp som skribent någon gång, vi får se. Detta är väldigt tråkigt men min familj är det som är viktigast i livet.

Ja Berra, tänker inte gråta krokodiltårar och undra varför, för jag har känt dig länge i detta forum och är inte förvånad, forumet har blivit ett tillhåll för inskränkta folk, gamla desillusionerade, framtidsfientliga, nationalistiska rövhål, som bara vill degradera andra i sin omgivning!

Tror snart att jag skall göra dig sällskap!

Tråkigt Berra vet ju ej skälet men kan inte va lätt alla ggr hålla ordning på detta vuxendagis, hoppas verkligen du hittar en väg tillbaka i någon form annars ha ett riktigt bra liv om vi inte hörs mer.
Men hoppas annars vi stöter på varann i khon kaen i framtiden över en fika eller nått så hör gärna av dig.

Ja, vad ska man säga? Inte helt oväntat, jag vet ju att du är en god människa och en man jag skulle vara tacksam för att ha i vän/bekantskapskretsen.

Jag tycker att ditt admin jobb har varit helt korrekt, bra jobbat.

Jag upplever det ibland som att vissa skribenter skriver, -Fröken, fröken han är dum! -Men du då!

Som att försöka hålla ordning på en skock dagisbarn som bråkar.
Tack för det du gjort och hoppas att vi hörs på något sätt.

Trist Berra att höra, hoppas dina/era bekymmer löser sig så du kan komma tillbaka.
Lycka till iaf. och tack för den här tiden.

Ja, vad ska man säga? Inte helt oväntat, jag vet ju att du är en god människa och en man jag skulle vara tacksam för att ha i vän/bekantskapskretsen.

Jag tycker att ditt admin jobb har varit helt korrekt, bra jobbat.

Jag upplever det ibland som att vissa skribenter skriver, -Fröken, fröken han är dum! -Men du då!

Som att försöka hålla ordning på en skock dagisbarn som bråkar.
Tack för det du gjort och hoppas att vi hörs på något sätt.
Instämmer med föregående talare. Du @Berralund är absolut en av de människor jag skulle vilja träffa i verkliga livet.
Du kommer bli saknad men aldrig glömd.:wai:

Berätta varför du slutar skriva här med omedelbar verkan. Du kan inte försvinna bara utan att säga varför!!

HOPPAS ALLT ORDNAR SIG....

Jag blev bestört, när jag läser att du ska sluta. Hoppas det ordnar sig hos din familj. Jag kommer att sakna dina inlägg här på forumet.:'(

Tillbaka
Topp