tangentbord

• Trådstartare Trådstartare ragnela
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
För jag skriver oftast på min galaxy note tablet har kollat efter någon app med svenskt tagentbord men hittar ingen. Har inte dator väntar tills huset är klart med att köpa en.. Och tel som jag skriver på nu är bara jobbig.

"Jonas " sa:
För jag skriver oftast på min galaxy note tablet har kollat efter någon app med svenskt tagentbord men hittar ingen. Har inte dator väntar tills huset är klart med att köpa en.. Och tel som jag skriver på nu är bara jobbig.

Hej jonas, när du får fram tangentborde så trycker du på symbolen där du ser fingret. Nästa bild visar vad du får upp, kolla inställningar där om du hittar ett svenskt tangentbord
Du kan även gå in på inställningar symbolen blått och grått kugghjul. Tryck på symbolen A language.
Sen klickar du på första raden under keyboardsettings.
Sedan configuration knappen.
Under Samsungs buttons tryck på settings.
Då ser det ut så här. På översta knappen Skrivspråk
Nästa bild ser ut så här, scrolla ner till svensk och välj den.

ImageUploadedByTapatalk1359798794.030934.jpg

ImageUploadedByTapatalk1359798875.419129.jpg

ImageUploadedByTapatalk1359799330.940993.jpg

ImageUploadedByTapatalk1359799471.120787.jpg

Har köpt den här i Thailand så finns bara asiatiska och engelskt tagentbord, men fann en app med scandinaviskt så nu har jag åäö.

Ni teknikkillar, vad har ni i min tråd att göra? Ni har kommit helt vilse. Visserligen tycker jag mycket om att ni läser vad jag skriver men om teknin är det inte! Och kommer aldrig att bli. Så ut i kylan med er och hitta en egen tråd med alla konstiga formuleringar.

"ragnela " sa:
Ni teknikkillar, vad har ni i min tråd att göra? Ni har kommit helt vilse. Visserligen tycker jag mycket om att ni läser vad jag skriver men om teknin är det inte! Och kommer aldrig att bli. Så ut i kylan med er och hitta en egen tråd med alla konstiga formuleringar.

Förlåt Ragnela! Detta ska icke upprepas.

"ragnela " sa:

Bra ragnela :thumbsup:

Rolf som är forumvärd för forumdelen Teknikrelaterat kan flytta inläggen dit där dom hör hemma.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp