Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
För jag skriver oftast på min galaxy note tablet har kollat efter någon app med svenskt tagentbord men hittar ingen. Har inte dator väntar tills huset är klart med att köpa en.. Och tel som jag skriver på nu är bara jobbig.
För jag skriver oftast på min galaxy note tablet har kollat efter någon app med svenskt tagentbord men hittar ingen. Har inte dator väntar tills huset är klart med att köpa en.. Och tel som jag skriver på nu är bara jobbig.
Hej jonas, när du får fram tangentborde så trycker du på symbolen där du ser fingret. Nästa bild visar vad du får upp, kolla inställningar där om du hittar ett svenskt tangentbord
Du kan även gå in på inställningar symbolen blått och grått kugghjul. Tryck på symbolen A language.
Sen klickar du på första raden under keyboardsettings.
Sedan configuration knappen.
Under Samsungs buttons tryck på settings.
Då ser det ut så här. På översta knappen Skrivspråk
Nästa bild ser ut så här, scrolla ner till svensk och välj den.
Ni teknikkillar, vad har ni i min tråd att göra? Ni har kommit helt vilse. Visserligen tycker jag mycket om att ni läser vad jag skriver men om teknin är det inte! Och kommer aldrig att bli. Så ut i kylan med er och hitta en egen tråd med alla konstiga formuleringar.
Ni teknikkillar, vad har ni i min tråd att göra? Ni har kommit helt vilse. Visserligen tycker jag mycket om att ni läser vad jag skriver men om teknin är det inte! Och kommer aldrig att bli. Så ut i kylan med er och hitta en egen tråd med alla konstiga formuleringar.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.