Thaibath

• Trådstartare Trådstartare zetterberg_88
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Helt rätt, och den dagen lär vi nog få vänta på. Men trots det kan ju Bahten bättra sig, ingenting är omöjligt. ::)

Vet inte vad kursen står idag men skickade 2500 i Måndags till tjejen. Hon fick dom idag och fick ut 12000 baht. Det är en kurs på 4,8 så nu kan det löna sig att skicka pengar för er som har konto där

Jag har väldigt svårt att tro att du fått 4.80.Vilka avgifter har din Thailänska bank tagit,för din flickvän kan ju inte fått 12 000 bath i handen? 8)

Pratade med henne i dag och hon sa att det satt 12000 på hennes konto och jag har skickat 2500 svenska ner.Vet ej vilken bank hon har men bor i BanDung UdonThani

Legolas. Du har rätt som vanligt. Ett missförstånd mellan oss. Hon fick 11500 och då är det ju en kurs på 4,61. Ber om ursäkt :-[

Kommer till Bandung den 1 December och blir där 2 månader. Vet inte vart du håller till men det finns ju motorbike. Räcker det med en grogg då?? :beer:

Vadå långt Lego ja o tanten tog en tripp för ett par år sen från oss till pattaya en tur på drygt 45 mil :)

Ja men den hade vi inte ner till pattis då hade vi en trimmad Fino men den stora e underbar att åka på nu tar de en 15 mil innan tanten börjar få ont :)
du va står bathen i i dag

Det är inte alltid så lätt att jämföra kursen i Sverige och Thailand.Det är altid en massa avgifter på transaktioner när man växlar över disk eller skickar pengar via bank.

Vi får se i morgon för då får hon nog pengarna som jag skickade så får se hur mycket hon får

Någon som har koll på hur mycket Kina har pumpat in i Thailand och vad dom förväntar sej att får för garantier och avkastning

Nu får du komma med lite glada nyheter :(
Sitter just och plöjer igenom din dagbok. Började 06.00 och har sista sidan kvar :D

Vad är det som händer.... värsta naturkatastrofen i Thailand på årtionden som kommer att kosta miljarder... och Bahten bara stiger... kan nå´n förklara. Är det svenska kronan som är problemet - den tycks ju sjunka som en sten i det Thailändska vattnet..
:-\

Svag svensk krona och att Bank of Thailands avvaktande inför fler räntehöjningar samt nytt intresse från utländska investerare stödjer Baht. THB kommer att stärkas. >:(

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp