Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"legolas " sa:Ja plus irländare, spanjorer och portugiser. Men det var ju det skräpet vi blandade oss med när vi gav oss in i den "roliga" leken. Leken som ledde mot framtiden.
Framtiden har vi bakom oss."legolas " sa:Ja plus irländare, spanjorer och portugiser. Men det var ju det skräpet vi blandade oss med när vi gav oss in i den "roliga" leken. Leken som ledde mot framtiden.
Vi blir som barn på nytt.Behöver hjälp med allt."legolas " sa:Om vi har framtiden bakom oss, vad har vi då framför oss? Det förflutna?
Nä jag tror helt enkelt att vår framtid är att vi kommer att återuppleva vårt
förflutna i framtiden...![]()
![]()
![]()
"hillmer " sa:Forex i dag 3,96. Första gången som 100 bath kostar mer än 25 kr. Typiskt när man ska ner om tre veckor.
Du menar 7 Bath? ;D"legolas " sa:idag så hände något som var lila vanligt som det var positivt för min del. Jo jag tog ut lite pengar idag på min vanliga ATM, alltså gratis-ATM;en fårn AEON-bank.
Normalt sett så brukar jag kunna ta dessa kurser som bankerna visar i denna tråden och ta bort cirka 7 öre, så är det lika med den kurs som jag brukar få.. idag så fick jag 4.35....... Väldigt bra, borde ha fått runt 4.28......
Jag frågade för att undvika missförstånd.Inte illa menat."legolas " sa:Du förstod vad jag for efter gunnarg? Måste fråga eftersom du skämtar istället för att kommunicera....
Du fick 435 bath för 100 skr mot förväntade 428 bath en skillnad på 7 bath inte 7 öre det var det jag menade,Välkommen till havet i södra Thailand. ;D ;D ;D"legolas " sa:gunnarg, den dag vi får 7 baht, jävvlar då kanske jag får råd att komma ner till ditt ställe och fira under en dag....
;D
Ja man får glädja sig åt det lilla.Vi har ju inte så stora krav på livet längre. 8)"legolas " sa:svenska kronan gick ju UPP 1 öre igår, DET är väl GLADA nyheter.....På uttagna SEK: 10.000:- så fick jag ju 100 baht extra. För 100 baht så kan jag äta antingen 3 luncher eller 3 middagar.
Så nu skall vi vara glada gunnarg....
Så länge bathen följer dollarn så sjunker vår svenska krona eftersom investerare flyr till dollarn i orostidet."Hans Svensson " sa:Kris i europa, "flykt" från Spanien, Italien, Portugal OCH GREKLAND...Påverkar hela ekonomin även kursen på (valuta) ex. dollar, euro och kronor....http://www.svd.se/naringsliv/sondag-n-c ... 210803.svd