Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl inte speciellt klokt att ha för mycket i kontanter över huvudtaget. 8)"Sir One " sa:jag vet inte om det är en fördel att ha en del av sina pengar i USD.
jag har ett intresse i Libanon som genererar en del inkomster i dollar.
Kan det vara klokt att ha lite i svensk och i amerikansk valuta.
Jag är ingen expert på området och tar gärna emot synpunkter.
"ledarn " sa:Upp, upp, upp som hon sjöng Loreen....
Nudda 5bth för en krona om en månad....
Det skulle smaka "mumma" för en annan..![]()
Såja nu börjar du fatta åt vilket håll som vi vill. Att det ska ta så jädra lång tid för dej att förstå det"legolas " sa:Ett litet hopp till kanske.....
TMB Thailand 2012-06-08 03:11 (82 min ago) THB 4.415
Krung Thai Bank Thailand 2012-06-08 02:41 THB 4.409
CIMB Thai Thailand 2012-06-08 01:29 1 SEK THB 4.4075
Bank of Ayudhya Thailand 2012-06-08 03:09THB 4.405
Siam Commercial Bank Thailand 2012-06-08 THB 4.40375
Bangkok Bank Thailand 2012-06-08 01:30 1 THB 4.4
Kasikorn Bank Thailand 2012-06-08 03:50 THB 4.39875
Fan du får väl hyra in en kran"legolas " sa:Det tar lång tid att vända ett godståg fyllt med överviktiga pensionärer... ;D ;D ;D
"Lars " sa:Go morron vänner (jag är i Sverige)
Hur ska jag göra? Jag brukar alltid ta ut Baht med Visa kortet när jag kommer till Thailand. Har aldrig med mig några svenska kronor..... rätt eller fel?
Dessutom brukar jag skicka via nätet/min bank till min frus konto istället för att ta med kronor dit... rätt eller fel? (Och jag menar inte att jag skickar pengar till min fru....![]()
Då måste dom rösta rätt i Grekland mo ens det hjälper. 8)"ledarn " sa:Upp, upp, upp som hon sjöng Loreen....
Nudda 5bth för en krona om en månad....
Det skulle smaka "mumma" för en annan..![]()
Att Grekland ligger taskigt till ekonomiskt det vet du väl. Nu ska det bli val där, det finns ett parti som förespråkar att dom ska lämna EU och då vet ingen vad som händer med Euron."legolas " sa:kan du berätta lite grand om detta med Grekland, jag vet faktiskt inte ett skit mer än att hela landet tydligen är och har varit en bra tid nu en ren katastrof för hela EU....
ge mig lite kött på benen är du snäll..
legolas
Måste? Tror du inte att Bryssel kommer att göra allt för att inte tappa taget."gunnarg " sa:Frågan är i valet på söndag vem som vinner valet.Vinner vänstern har dom lovat att riva upp avtalet med världsbanken och erurozonen men då säger långivarna att då blir det inga mer pengar och då blir Grekland bankrutt och måste lämna euron.Vad som sedan händer med euron vet man inte man är rädd för en dominoefekt d.v.s att Spanien och Italien måste följa efter.