Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den var t.o.m. nere i 4,27 vid uttag i ATM för ungefär 1 månad sedan."Bond " sa:Hur ser trenden ut? har inte orkat kolla själv men visst var den nere i 4.3 för inte så länge sedan?
Utan att ange några kurser så har kronan stäkts lite dom senaste dagarna, men som vanligt så tippar det väl över åt andra hållet igen"ledarn " sa:100% nykter.... Näää !!
Men att jag talar sanning ska du vara säker på..
Kanske det berömda ICA-Kortet inte är så dumt ändå..?
Ska troligen till Tesco i Jomtien idag och ska passa på att ta ut lite mer pengar, återkommer med kurs..
Kan det vara så att ICA-kortet inte tar ut någon växlingsavgift? Vilka avgifter finns för övrigt på ICA-kortet för dom idkar väl inte välgörenhet? 8)"legolas " sa:Japp ledarn, det var ena rent ut sagt fantastiska kurser du fått, du är säker på summorna eller????? Under mina fyra år, och styvt 120 uttag vid "lönedags", så har det aldrig faktiskt hänt att jag legat så enormt nära och stundtals t.om över ATM-kursen.
grymt bra om det nu stämmer - Du är nykter va???? ;D ;D ;D
Sen kan det ju vara så att dom inte har samma vinst intresse som våra affärs banker har. Utan nöjer sej med att försöka knyta kunder till sina affärer."Rolf " sa:Ja men dom tar ju betalt 27:- i månaden ??? 324:- per år plus då all ränta so folk samllar på sej.
Jag tror att du är helt rätt ute här.Det är säkert så ICA ser på det.De får trogna kunder genom ICA-kortet och det dom förlorar på gungorna tar dom in på karusellerna. 8)"Rolf " sa:Sen kan det ju vara så att dom inte har samma vinst intresse som våra affärs banker har. Utan nöjer sej med att försöka knyta kunder till sina affärer.
Kollar man på hur årsboksluten ser ut för affärsbankerna så blir man ju mörkrädd ???![]()
Tyvärr år detta kort inte för oss som bor permanent i Thailand och detta beror naturligtvis på att det finns inga ICA butiker i Thailand så dom kan tjäna pengar på oss den vägen.För ingenting är gratis."ledarn " sa:Har ett "familjepaket" så jag betalar endast 24:-/mån...
Lite dyrare än dom flesta andra bankers kort....
Men det tjänar man på om man tar ut mycket/många gånger..
"gunnarg " sa:Jag tror att du är helt rätt ute här.Det är säkert så ICA ser på det.De får trogna kunder genom ICA-kortet och det dom förlorar på gungorna tar dom in på karusellerna. 8)
"gunnarg " sa:Jag tror att du är helt rätt ute här.Det är säkert så ICA ser på det.De får trogna kunder genom ICA-kortet och det dom förlorar på gungorna tar dom in på karusellerna. 8)
Det blir minus 8 bath inte sex. ;D"legolas " sa:Fick idag 4.477.........
legolas
Vad grundar du detta uttalande på."legolas " sa:Ett tips......kursen kommer säkert att gå ner igen till oanade låga sänkor och dalar. Gå nu och ta ut en extra omgång med 20.000 baht, och spara pengarna tills nästa år du skall hit ner. jag tror du tjänar på det ledarn....
legolas