Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag gick absolut inte i taket. Går jag i taket blir jag garanterat portad härifrån efter att jag skrivit vad jag egentligen tycker om dig.
Ifrågasatte din logik gällande att driva företag. Gör dig inte ännu dummare nu.
"Jag kommer inte vara lika snäll som Berralund, Berralund lät honom kunna logga in och läsa, själv kommer jag ta bort den möjligheten om han ska fortsätta att tjafsa och förstöra trådar mer"
Inte ett ord om Falangens tjafs, om egentligen ingenting...
"Jag kommer inte vara lika snäll som Berralund, Berralund lät honom kunna logga in och läsa, själv kommer jag ta bort den möjligheten om han ska fortsätta att tjafsa och förstöra trådar mer"
Inte ett ord om Falangens tjafs, om egentligen ingenting...
Sluta tjata om fb nu, öppna en ny tråd om fb om du tycker det är ett intressant ämne.
Jag släppte in dig 11 dagar för tidigt, visa mig att jag gjorde rätt beslut.
Men du, du verkar ju trots allt ganska vettig.
Tror du verkligen att anledningen till min avstängning berodde på att folk inte kunde läsa, och förstå min uppfattning?
Kan det inte vara så att dom helt enkelt ogillade den?
Tror du verkligen att anledningen till min avstängning berodde på att folk inte kunde läsa, och förstå min uppfattning?
Ditt okynnespostande av Facebook länkar som en hel del inte kan läsa eftersom dom inte har Facebook kan ha varit en bidragande orsak.
Och det, i tillägg till ditt övriga beteende och uppförande.
Det var nog inte bara en liten detalj.
Fortsätt gärna i samma stil.
Det här är som snö i södra Sverige ,det snöar varje år men de blir överraskade ändå. Det regnar varje år i Thailand, men de lär sig aldrig att rensa framför kanalerna eller bygga nya 555
Det här är som snö i södra Sverige ,det snöar varje år men de blir överraskade ändå. Det regnar varje år i Thailand, men de lär sig aldrig att rensa framför kanalerna eller bygga nya 555
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.